Perioada examenelor

15:22

Luna Martie am constatat ca este luna examenelor. Multi invata in peroada asta, se streseaza si beau cafea sau manca ciocolata. Eu in perioada asta  aplic pe ambele , totdeauna inainte de a incepe sa invat.
Doar in ultimele doua saptamani am auzit de la prieteni cuvantul "teza" de cel putin 5-6 ori pe zi si cuvantul "BAC" de cel putin doua ori pe zi. Stresul e o mare problema si el intervine cand tu nu ai incredere in tine. Cea mai buna prietena a mea, cand a auzit ca sunt stresat a zis asa: "Domnul va fi de partea ta, lasa stresul ca nu ai nevoie de el. Ai nevoie de Domnul care este zilnic de partea ta." Asa va indemn si eu pe toti acum. Zile de post, rugaciune, credinta si mai presus de toate, fara stres. Iar rezultatele vor fi mari. Singur ai sa vezi si nu ai sa crezi!

 Îmi ridic ochii spre munţi… De unde-mi va veni ajutorul? Ajutorul îmi vine de la Domnul, care a făcut cerurile şi pământul. (Psalmul 121: 1,2)

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page