Jertfa Sa (Meditatie)

15:23



Atunci cand gloata de oameni striga "pe Baraba, pe el il vrem eliberat". Atunci in gloata se auzea si vocea mea. Strigam si eu cand Pilat a intrebat, "..pe Isus sau pe Baraba?". Intrebarea a fost simpla si diferenta mare, pe Isus ce v-a salvat, ce v-a inviat din morti, a vindecat bolnavi; sau pe Baraba un talhar? Am ales talharul in schimb unui miel nevinovat. A murit sus la Golgota pe un lemn crucificat. Cand si-a dat duhul tot eu am scos sabia din teaca si in coasta i-am bagat, sa fiu sigur ca e mort! Insa El, pentru mine pacatosul, a murit sa fiu salvat si a treia zi, cum e scris, din mormant sa ridicat! Unul singur a crezut, el, talharul de pe cruce sus in ceruri a fost luat. El a vazut imparatia, insa eu tot necredincios fac tot ce imi sta in cale, ingnorandu-L pe Hristos.

Este timpul sa imi primesc raspalata? E viata vesnica sau va fi chinul vesnic?
Imi este frica si ma cuprinde groaza, acum Il caut pe Isus. Mormantul e gol, unde S-a dus?

A INVIAT!!

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page