Lucrurile pretioase in viata...

13:38

Who Am I (Casting Crowns) by Various on Grooveshark
(Asculta intre timp)




 La intrebarea "Daca te-ar intreba cineva care sunt lucrurile pretioase din viata pe care ti le-a dat Domnul ce ai raspunde?" stateam si ma gandeam zilele astea. Si am ajuns la cateva concluzi care as vrea sa le impartasesc si cu voi!


  1. Viata
    Domnul ma creat si El mi-a dat viata. A pus suflare in mine, mi-a dat lumina ochilor, auz urechilor, putere picioarelor sa pot pasi, putere mainilor ca sa pot sa iti scriu tie acum, ca Domnul toate astea ti li-a dat si tie.
  2. Parinti
    mi-a dat parinti ca sa ma invete Legea Lui, sa ma indrepte spre Creatorul meu. Mi-a dat parinti ca sa pot sa inteleg care a fost iubirea Lui fata de Fiul Sau si totusi la lasat sa sufere la Golgota pentru mine. A vrut sa inteleg ca asa cum tata ma iubeste pe mine si El si-a iubit Fiul, insa tot asa ma iubeste si pe mine. Mi-a dat parinti ca sa invat si sa inteleg versetul Biblic
    "Deci, dacă voi, care sunteţi răi, ştiţi să daţi daruri bune copiilor voştri, cu cât mai mult Tatăl vostru care este în ceruri va da lucruri bune celor ce I le cer!" (Matei 7:11)

    "Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică." (Ioan 3:16)
  3. Salvare-Mantuire
    La Golgota si-a dat Fiul Sau pentru mine, un PACATOS fara nici un merit. Numai ca sa fiu SALVAT si eliberat fata de pacat. La Golgota sangele Mielului mi-a oferit mantuirea in dar, fara nici o plata.
  4. Biblia
    Mi-a dat Cuvantul Sau ca sa inteleg intru totul voia Sa si sa o indeplinesc.
Daca mai aveti si voi alte raspunsuri la intrebarea asta as fi incantat sa le citesc!:)

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page