Cap si nu coada...

15:11

For everything..(there is a reason for being) by Yiruma on Grooveshark
(Asculta intre timp)
Ca orice student ai de facut teme si bineinteles tot ca si orice student este o perioada in viata ta cand nu iti faci temele. Printr-o asemenea perioada am trecut si eu, sa zicem ca a fost perioada in care eram inca in generala. Asa si acum multi elevi nu isi fac temele si cand vine timpul de control cauta un motiv, o scuza insa motivul este cu totul departe de realitate. Mergi la scoala si te intreaba profesorul "De ce nu te-ai facut temele?" si raspunsurile sunt de fiecare data asemanatoare..."Nu am avut timp" , "Am uitat.." sau chiar "Mi-am uitat tema acasa"...
Elevi nu inteleg caci pe profesori nu ii intereseaza daca si-o facut temele pentru ca ei nu au nimic de pierdut, chiar din contra ei sunt platiti. Dar tu ca si elev ai multe de pierdut. Cand ca si elev eu nu imi fac tema de fapt nu imi antrenez mintea la invatat, cunostintele mele nu sunt indeajunse si toate acestea duc la un singur rezultat. Asa si incepe stresul, nervi si poate chiar depresia.
Aceasta "boala" multi o numesc "lenevita acuta" insa in zilele noastre se numeste "Socializare". Toti elevi merg acasa, se conecteaza la internet si acceseaza site-uri de socializare, precum ar fi Facebook, Twitter, Youtube, Google+..(etc.) si uita de teme. Aceasta este problema in ziua de azi tot "socializeaza" pe site-urile respective si uita de scoala si de viata reala. In scurte cuvinte uita de viitorul lor insa o sa isi aduca aminte cand o sa realizeze ca viata lor depinde de toate aceste teme, nefacute, si toata scoala care o fac. Tot atunci isi aduc aminte si de Dumnezeu si de versetul Biblic, "Domnul te va face să fii cap, nu coadă;"(Deut. 28:13).
Deci va sfatuiesc gasiti mai mult timp pentru invatat ca sa nu aveti stres si bineinteles ca sa nu cartiti si sa ziceti caci Domnul nu va asculta!

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page