Lectia de azi pentru ziua de maine.

20:26

Luam zilnic decizii in viata si mergem inainte cu ele. Decizile noastre pot fi bune sau rele dar indiferent de cauza mergem inainte.  Poate ca ajung zile in care regretam pentru decizile noastre sau zile de fericire extrema.
Eu unul stiu ca de fiecare data cand am facut cate o decizie rea si am ajuns sa regret, mi-am dorit sa pot schimba decizia respectiva. Imi amintesc cum la fiecare moment de regret imi ziceam "acum unde este masina timpului cand ai nevoie de ea?". Stiu bine ca noi toti am vrea sa putem sa ne schimbam decizile in viata.
Dar atunci se naste intrebarea.  (?)
Daca as avea posibilitatea sa merg inapoi in timp si sa imi schimb trecutul, sa schimb decizile rele care le-am luat in viata si sa imi indrept greselile... as mai fi eu acelasi om care sunt astazi?
Cu bune, cu rele suntem astazi ce suntem datorita vietii pe care am avut-o. Suntem pe picioarele noastre si avem oamenii care ii avem in jurul nostru datorita decizilor care le-am luat si care ne-au croit pe noi. Fara sa ne dam seama fiecare decizie care o luam ne modeleaza, ne schimba, ne formeaza, ne aduce la ceea ce vom fi maine.
Nu ma intelegeti gresit. Nu decizia pe care o lua ne modeleaza. Ne modeleaza lectia pe care o primim din aceasta decizie. Vedeti voi de multe ori se intampla ca oamenii zic "asa mi-a trebuit daca nu am putut sta in banca mea..". Dar nu doar o decizia rea este o lectie. Si una buna poate fi o lectie. De exemplu: Am decis ca maine sa merg la banca si sa imi deschid un cont si la fiecare sfarsit de luna sa economisesc in el 100 de euro. Daca fac asta ajung la momentul unde voi avea nevoie de acei bani si atunci ii voi scoate din banca si voi fi fericit ca am facut lucrul respectiv. Care este lectia? Sunt fericit atunci cand voi ajunge la bani acestea, dar ca sa ajung pana acolo incat sa ii am la momentul acela, a fost nevoie de multa disciplina si autoretinere. Nu toata lumea este capabila de asa ceva.
Eu unul stiu ca daca am 1 euro in buzunar merg si imi cumpar la munca doua cafele si raman fara acel euro. Important este sa vezi lectia la fiecare decizie care o faci si sa aceepti viitorul care iti sta in fata cu aceasta.

O decizie luata ieri este lectia de astazi pentru ziua de maine.
Traieste cu ea si invata din ea.



You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page