Ce este viata?

20:50

  Viata, cuvantul complicat pe care nici filosofii greci nu au reusit sa il inteleaga. Multa lume a incercat sa imite viata si sa ii dea un nume. Altii i-au zis drama si alti romance. Viata nu este o telenovela ieftina scrisa de un scriitor cu inima franta. Nu este un film de actiune in care rambo trage cu o singura arma 3000 de gloante impotriva inamicului. Si nu este nici o emisiune trista in care toata lumea are ceva de criticat sau de expus publicului. 
   Viata mea nu este telenovela nimanui. Am drama mea personala, romance-ul meu si partea mea de actiune. Nu este o carte scrisa si aruncata pe un raft plin de praf  , de un scriitor satul de neliniste si razboi launtric. Poate ca in viata mea nu exista acele lacrimi dupa o inima franta, sau acele momente de "iubire" fara granita. Dar viata mea, asa cum este ea, este una plina de satisfacere si multumire. Nu astept 40 de minute in fata unui ecran ca sa vad ce se intampla in cel mai nou episod, ca apoi sa astept inca o zi pentru inca o portiune de 40 de minute. Viata mea este traita minut cu minut.
   Telenovela, drama, romance, actiune.. scriitorul cartii mele este Dumnezeu si El scrie in dreptul meu tot ce am nevoie. Inceputul cartii mele zice "iertare prin Golgota.." si se termina cu "mantuire prin credinta.." In mijlocul ei gasesc adevaratul sens al vietii. Rasfoind paginile ei realizez ca nu totul este lapte si miere, mai trebuie calcat pe cate un spin. Si cand iti este sete, mai vine si cate o ploaie torentiala peste tine.
   Nu stiu cum vrei tu sa iti definesti viata. Dar eu a mea vreau sa o prin de copertiile ei de piele si sa las pe El sa scrie fiecare pagina. Vreau ca titlul ei sa fie "IERTARE" si sfarsitul ei sa fie "MANTUIT". Cuprinsul ei sa fie lupta, sacrificare, fapte bune, credinta si dragoste. Nu vreau sa fie un rezumat obositor facut din obligatie. Nu vreau o telenovela plina de drama in care fiecare fuge ca sa isi atinga scopul personal si pofta inimii sale. Putin romance nu strica, dar totuci ce este excesiv deja strica. Si cine doreste actiunea lui Rambo (?) atunci cand poti pur si simplu sa ai parte de actiune in furtuna, in incercare si biruinta in mijlocul durerilor. 
  Nu stiu ce inseamna pentru tine a trai. Dar pentru mine este simplu, EL. 




You Might Also Like

1 Comentarii

Followers

Facebook Page