Un rand sau doua pentru Anonim.

00:07

      Incep cu un rand, nu e destul. Acum cu 2, ba chiar cu 3 si totusi iar sterg. E prea constrans, am nevoie de detalii. Nu e destul sa scriu doar cinci cuvinte si sa imi zic doar gandul in 4-5 randuri slabite.
      Si totusi se aude sunetul, cum foaia usor in hohote il scoate im timp ce eu ii fac o linie si-o rup de la un capat la altul. Acum e prima si uite se aude a doua, nici nu imi amintesc sa fi rupt a 3a sau a 4a.
      E un gand si e al doilea, dar pe scrisoarea mea finala inca nimic nu e trasat. Aici e foaia, acolo e radiera si dincolo e un morman de asa zisele gunoaie. Sunt primele mele ganduri imprastiate cand pe o foaie cand pe alta. Sunt bucatele, faramituri de paine, care imi linisteau foamea ganditoare. Am incercat sa scriu si am ramas la doua randuri, la o multime de foaie aruncata, radiera plangatoare si ganduri ca si praful ridicat in ploaie. Nu s-a ales nimic din ce am vrut, dar nu te intrista Anonimule. Iti voi scrie curand scrisoarea si cand o vei citi sper ca iti vor da lacrimile.


sursa: Google images (footsteps)

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page