Sa stii ca si mie imi place cafeaua!

09:04

"Daca iti place postarea, sa stii ca si mie imi place cafeaua! Faci cinste?!"

Inainte sa incep si sa explic de ce incep asa articolul, vreau sa va povestesc si eu cum am inceput eu sa am asa o relatie buna cu cafeaua. Incepem totusi de acolo de departe cand cafeaua era prea buna.
Eram copil si tin minte cum bunicul facea cafea, mare iubitor de cafea si el, iar cum noi nepotii eram pe acasa ne striga si ne dadea cafea cu lingurita tot razand si amuzandu-se de noi cum eram niste sugative si nu stiam sa ne oprim. Au trecut totusi anii si bunicul a trecut si el odata cu ei. Iar cand a plecat parca si-a luat cu el lingurita, pentru ca eu acum beau cafeaua cu cana.
Nu aveam inca 14-15 ani cand toti colegii mei deja veneau la scoala cu cafeaua intr-o mana si tigara in alta. Eu eram distant de cafea. Nu putem suporta gustul acela amarui si nici macar cu zahar nu curgea pe gatul meu in jos. "Cafea? Esti normal? Tu nu vezi ce gust are?"

Evident astazi beau cafea si depinde de zi, dar este si cand beau cate 2-3. Liceul a fost greu, BAC-ul si invatatul epuizant, somnul de care duceam lipsa noaptea si somnolenta care ma urmarea ziua, nu m-au tinut deloc departe de cafea. Am inceput astazi cu una, pentru ca deja dorm in picioare. Maine 2 pentru ca deja nu mai rezist. Si poimaine deja incepe rutina zilnica. Nici nu am realizat cand mi-am schimbat parerea. Dar prea multe am zis de aceasta relatie cu o cafea dulce/amaruie si prea mult lungesc.

Dar pentru ca mie imi place cafeaua nu merg nici tare departe de acest subiect. Asa ca ajung si la titlul acestei postari cat si la acel continut din fruntea paginii.Am adaugat un micut link pentru cititorii mei, care sunt dispusi si binevoitori sa imi faca cinste cu o cafea cand si cand. Linkul acesta se gaseste la fiecare sfarsit de articol.
Ce inseamna asta? Este un link spre contul meu paypal si este vorba de o donatie. Asa deci pentru cei care mai citesc blogul meu si cred ca se regasesc in ceea ce scriu, poate ca o cinste cu o cafea este modul de a spune multumesc pentru timpul investit.
Bineinteles ca nu ma astept sa fie cafeaua mea "scumpa", dar asta nu conteaza. Cafeaua este cafea si mie imi place.


 sursa: A taste of Koko

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page