Lasa-te calauzit de Dumnezeu

19:06

 Meditând, mă întorc în copilărie. Îmi amintesc că tatăl meu spunea mereu „Lasă-mă să te învăț...” și uneori vorbea despre un lucru și alteori despre altul. În mintea mea visătoare, același scenariu s-a repetat. Nu aveam de gând să lucrez pe șantier sau să depun niciun efort fizic. Poate că în rare ocazii l-am ajutat doar de dragul de a nu-i spune nu, dar mereu am spus același lucru: „Voi fi un mare arhitect, îmi voi deschide biroul și-ți voi da de lucru. Nu ai să mă vezi pe șantier”.

Astăzi se împlinesc două luni de când mi-am  reușit examenul și mi-am luat diploma de electrician în mecatronică. Și a trecut o lună de când lucrez pe șantier ca instalator electrician. Acum acel băiat visător se uită înapoi și îi spune tatălui său „dacă aș fi învățat atunci și te-aș fi ascultat, mi-ar fi fost mai bine acum”. Tatăl meu râde și îmi spune cu zâmbetul pe buze că niciodată nu este prea târziu.

Ceea ce vreau să spun este că nu știi niciodată unde te va duce drumul  vieții tale. Când ești tânăr, visezi cu inima și mintea ta este inundată și plină de reclame fanteziste și ideologii supranaturale. Dar asta nu înseamnă că este calea de urmat.


Mi-am ales profesia respectivă acum 2 ani într-un moment de criză, când am fost șomer multă vreme. Într-o furtună și deznădejde, Dumnezeu mi-a dat înțelepciune și mi-a arătat calea.

Vrei să știi care este drumul tău și unde trebuie să mergi fără să privești trecutul cu regrete? Privește drept spre cer, fii sincer cu tine și roagă-l pe Dumnezeul Viu să te călăuzească. Atunci am spus că pot și voi reuși, eram tânăr și puteam cuceri lumea. Și astăzi o cuceresc, dar nu mai sunt singur. Astăzi aleg să închid ochii și să-mi ridic fața spre cer. Aleg să fiu ghidat și prin harul Lui, merg înainte.

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page