Doza mea de iubire.

11:05

   Îmi aduc aminte când eram în liceu cum fugeam din clasă odată ce aveam pauză. Abia așteptai sa fugi din mica cușcă. Ne adunam băieți la povești și jucam fotbal. Era vremea când nu aveam voie să ne aducem minge de acasă și nici de la școală nu primeam. Așa că inventam noi mingea perfectă. Adunam câteva doze de coca cola le călcam în picioare și după le călcam mai multe împreună. Așa aveam noi distracție mică în pauza de treizeci de minute. Deja văd semnele de întrebare care vi le puneți. 
  V-am povestit acest lucru ca să înțelegeți cum văd eu iubirea într-o relație. Dar înainte sa va zic punctul meu de vedere aș vrea sa ne uităm peste felul de relație în care eu nu aș vrea să fiu. Și anume acele relații pline de gelozie, egoism și minciuni. Văd cum lumea caută o relație sexuală, o relație în care să profite de pe partener, o relație în care totul se învârte în jurul lor sau o relație plină de gelozie fără niciun motiv. Când iubești dăruiești, zicea cineva odată. 
  Așa văd eu iubirea și așa o înțeleg. Nu dăruiesc cadouri dulci, flori frumoase și diamante scumpe. Mă dăruiesc pe mine, frumos, scump și ca un diamant strălucitor. Toate pentru partenerul care l-am ales sa fie alături de mine. 
  Pentru mine iubirea este ca și povestea care o ziceam mai sus. Mă văd pe mine însumi ca o doză de coca cola care se lasă deschisă de persoana care zic eu că o iubesc și las persoana respectivă să golească această doză. Și cum au uni obicei când beau din doze, pun doza pe jos și o calcă în picioare. Însă după ce au terminat de băut sunt răcoriți și fericiți. Eu sunt doza respectivă care se face una cu pământul și se lasă călcat în picioare pentru că așa văd eu că fac omul pe care îl iubesc fericit. Mă fac o "minge" pentru o pauză, pentru bucuria unor elevi. Dar în schimb omul care zice că mă iubește face exact același lucru pentru mine. Și chiar dacă suntem amândoi striviți, suntem amândoi fericiți. Pentru că lumea nu se învârte în jurul nostru, dar în jurul persoanei care o iubim. Ne facem unul pe altul fericiți și așa nu suntem mizerabili pentru că vrem să ne satisfacem noi nevoile prin a călca în picioare omul care ar trebui să îl iubim. Ne lăsăm în schimb călcați în picioare că să fim fericiți. Dăruim omului de lângă noi fericirea de care este el lipsit ca să primim și noi la rândul nostru fericirea de care noi avem nevoie. Nu forțăm nota în refrenul cântării ca să răgușim și să falsăm urât. Cântăm împreună în armonie și ne sincronizam în acel refren din cântarea relației noastre. 
  Dar tu om frumos și drag mie. Nu mă înțelege greșit. Nu zic să te faci preș pentru nimeni, dacă nu merită. Trebuie să fi mereu sigur că omul pe care ai ales să fie lângă tine în viață merită sacrificiul făcut de tine. Altfel ești liber să pleci. Dar nu gândi pripit și nu lăsa gândul să îți alerge așa repede. Dacă ești căsătorit, începe și te roagă. Nu o lua la fugă, pentru că îți amintesc ai zis "până la moarte" sau "până în veșnicie". Contractul tău astfel încă nu este împlinit.
  Și ca pentru încheiere vă îndemn să luați exemplu din Biblie la 1Corinteni 13.




You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page