SuperBlog si super Provocare.

21:07

  Anul 2017 este anul în care am decis și eu că nu îmi ajung provocările din viața mea de zi cu zi așa că mai adaug încă una. Începând de astăzi voi participa și eu provocărilor de la ediția 15-a SuperBlog.
Totul începe cu acest mic articol în care îmi anunț și eu participarea iar ce urmează după, este un mister. Nu am știut până acum de această competiție și spre uimirea mea pare destul de interesant.

  Azi noapte eram la lucru și în timp ce butonam telefonul de plictiseala am primit un mic e-mail de la Victor admin pe toateBlogurile.com în care ne motiva și pe noi la un mic concurs. Nu a durat mult până am accesat link-ul către site și m-am uitat sa văd despre ce este vorba. Mare lucru vă spun sincer nu am înțeles, dar a fost vorba de bani și competiție. Vă spun foarte sincer ca odată cu această competiție mi-am instalat și tastatura în limba română ca să pot folosi și diacritice, ceva ce până acum nu foloseam.
  Eram prea leneș să îmi mai învăț mâinile pe tastatură că să pun diacritice. Cât despre mari-mici greșeli gramaticale îmi cer de pe acum scuzele de rigoare. Am fost crescut în diaspora și școala în limba română a fost un lux pe care nu l-am avut.

  Cât despre competiție și provocările care mă așteaptă sunt foarte nerăbdător. Deja este o provocare pentru mine sa scriu în limba română cu diacritice, deci am început bine.
  Urez tuturor adversarilor mei și participaților multă baftă. Dar să nu uităm că cel mai important lucru este să ne distram. SuperBlog începe astăzi pentru mine, dar oficial primele provocări ar trebui sa vină din 26 Septembrie.


Particip SuperBlog 2017

You Might Also Like

9 Comentarii

  1. Succes, Andrei! Sa ne mai scrii de bebe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cât de curând. Micuța noastră crește în fiecare zi tot mai mult.

      Ștergere
  2. Nu am putut sa iti las comentariu la postarea cu fetita. Nu stiu de ce, nu se deschidea fereastra de comentarii. Ma bucur pt voi, ma bucur ca sunteti sanatosi si cresteti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim și noi. Ne bucurăm să creștem sănătoși :)

      Ștergere
    2. Și apropo de secția de comentarii, mai face figuri că este cea implementată de la BLogger. Singurul lucru care îl pot sugera este un mic refresh la pagină.

      Ștergere
  3. Bun venit in SuperBlog 2017!
    Multumim pentru inscriere si atentia acordata competitiei noastre.
    Iti amintim ca maine, 26 septembrie, se lanseaza prima proba. Daca doresti sa primesti probele in inbox si sa nu ratezi niciuna, te poti abona la newsletterul nostru.
    Te asteptam cu drag si iti dorim mult succes! Sa ai o toamna creativa si bogata in premii! :)

    RăspundețiȘtergere

Followers

Facebook Page