Our same world (Aceeasi lume)

12:45

Intr-o zi ploioasa de Iunie am inceput sa scriu. Ma gandeam sa scriu despre vremea de afara. Ca niciodata e iunie si afara sunt 12 grade Celsius. Uneori te mai intrebi daca vine vara, sau daca nu cumva iarna a cerut prelungire anul asta. Ma intrebam daca sa scriu despre nori negri care se vad pe orizont sau sa caut altceva. Asa ca am deschis Blogul si ma uitam peste statisticile lui si realizez ca am ajuns la cele 40.000 de click-uri, 112 de postari, 234 de comentarii si 54 de persoane care ma urmaresc si toate astea in 2 ani. Ma gandeam sa incep sa scriu motivul din care am facut blogul si am inceput sa scriu, dar am zis ca scriu cu o alta ocazie.





(In timp ce scriam cele de sus am si uitat ce am decis sa scriu)
(Gata.. a revenit idea. Liniste!)

 
Am decis sa scriu depsre lumea in care traim. Asa cum este ea. Uneori ti se pare rea, altadata buna si parca totusi in fiecare zi e aceeasi. Nu se schimba nimic, doar noi ne schimbam. Avem impresia ca evoluam si ca daca tehnologia din jurul nostru este tot mai avansata, avem impresia ca facem lumea asta, planeta asta si oamenii de pe ea mai buni.

Dar adevarul este ca noi oamenii nu ne schimbam. Schimbam mediul care ne inconjoara si ne facem viata mai usoara. Dar oamenii?! Nu pe ei ii lasam neschimbati. Rai.. buni.. asa cum sunt ei, dar raman neschimbati. Fiinte reci cu inimi de piatra, care dau impresia ca traiesc si ca au o inima vie. Dar faptele lor?! Ele arata cat de mare este focul care arde in ei. Ea arata cat de puternica este iubirea si dragostea care zic ca o au in ei. Te astepti ca un copil sa fug la tatal sau si sa ii zica "Tati, te iubesc!" dar copilul fuge in cealalta directie si striga "Vreau sa scap!" .  Te astepti sa vina sotul de la munca si sa tina in mana un trandafir frumos si rosu, dar el vine si zice "draga.." , ca sa sune mai dragut, "...pune-mi sa manc". Te astepti sa vina fiul tau de la scoala si sa iti zica "Am luat un 10 la Mate!!" dar el vine si zice "Maine esti chemata la scoala pentru ca m-am batut cu un coleg."  

Ca si orice om te astepti la ce este mai bun, dar in schimb vine doar ce este mai rau. Schimbam mediul in care traim si uitam sa ne schimbam noi. Ne facem mai frumosi pe dinafara si pe dinauntru suntem din ce in ce mai putin frumosi. Vrem sa ne inselam singuri si sa zicem ca shcimband mediul schimbam lumea. Hai sa ne schimbam pe noi. Sa intindem o mana calda pentru cel de langa noi. Sa aratam afectiune copiilor nostri, sotului si sotiei noastre. Sa stim sa ne deschidem si sa aratam iubirea si dragostea care o merita cel de langa noi. Haideti sa ne schimbam pe noi si mediul va urma pasi nostri. Nu va mai fi asa de greu NIMIC.
Traim in aceeasi lume!

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page