O sarcina in ultimele ei zile.

19:20

  Avand in vedere ca Alice este insarcinata de aproximativ patruzeci de saptamani, asteptam in orice moment sa inceapa dureriile si apoi sa facem cunostinta cu micuta noastra. Din cele spuse de medic avem o fetita sanatoasa de aproximativ 3.3kg si asteptam cu nerabdare.
  Sa va explic ce greu este sa dormi cu o femeie insarcinata timp de noua luni. Si toate astea avand in vedere ca deja ati citit articolul "Un weekend fara Alice" si asta doar ca sa va imaginati ca odata cu sarcina s-a mai adaugat la povestea aceasta. Adica noptiile acelea grele in care se invarte prin pat si zice "pe partea asta parca simt acidul din stomac" sau "pe partea asta nu pot dormi ca trebuie sa am fata catre perete". Si apoi sa nu uit ca fuge de cel putin cinci ori la wc si cum am vazut zilele trecute un video pe Facebook, femeia cand se trezeste peste noapte face ca un elefant si in drumul ei spre wc face ca o furtuna, nici nu stii daca sa te ascunzi sub pat pentru ca ai impresia ca e cutremur sau sa o iei la fuga pentru ca ti se pare ca a inceput al treilea razboi mondial.
Somnul ca somnul dar ziua este si mai grea, adica incepe cu greturi de la orice. Ii miroase a tot felu si nu poti zice "draga nu stiu ce ti se pare ca miroase ca eu nu simt nimic" ca imediat vine raspunsul "lasa lasa ca stiu eu, am citit ieri pe net ca in timpul sarcinii simtul mirosului iti este mai ascutit" si atunci cum sa il contrazici tu pe domnul Google?! Nu mai zic de schimbarile acelea de caracter. Acum plange, imediat rade si nu stii ce se intampla. O vezi suparata si o intrebi ce se intampla si iti zice ca simte doar nevoia de a plange. Este suparata pe tine ca nu ii dai cel mai frumos diamant de la swarovski chiar daca stie ca nu are nevoie de el.




  Dar cea mai grea parte vine in utlima luna, cand si tu stai ca pe ace si astepti cu nerabdare sa iti vezi copilul. Atunci uiti de cele opt luni care au fost inainte si cat de greu ti-a fost tie pentru ca acum incepe cea mai frumoasa perioada din viata ta. Sa nu sariti voi femeile ca si voua va este greu ba chiar mai greu decat noua ca deja stiu si eu. Nu am zis ca am purtat eu burta dupa mine si eu am avut hormonii urcati pana peste cap sau ca eu am fugit cel putin de 3 ori la wc pe ora.
 Acum suntem in ultimele zile de sarcina si oricand decide micuta noastra, o vom vedea. Este cea mai amuzanta parte din sarcina. Toata lumea te intreaba cat mai este pana atunci si toti te suna si iti scriu mesaje ca sa nu uiti sa ii anunti si pe ei. Toti vor sa fie anuntati cand momentul vine si toti ar vrea sa fie acolo. Zilele trecute am iesit la cinema cu Alice, am fost sa vedem Wonder woman pe ecranul mare si sa avem putin timp si pentru noi. Si in timpul filmului ma suna mama si ii trimit mesaj ca nu pot vorbi acum si apoi ma intreaba daca poate vorbi Alice la telefon. Ii zic ca nu si ma intreaba daca nu cumva suntem la spital, nici nu va mai explic ca am inceput sa rad in hohote. Apoi Alice este sunata in fiecare zi si toti o intreaba daca nu s-a hotarat micuta sa iasa. Dar pana si astazi inca micuta noastra sta la caldura.

  Acum orice durere de spate sau de burta te anunta "vezi ca vin" si fiecare indiciu mic te apropie de momentul bucuriei. Alice vrea sa se plimbe tot mai mult ca asa a citit ea undeva ca ajuta. Nu am sa te mint, am ingrijorari pentru orice lucru mic dar stiu ca cu ajutorul Domnului totul va fi bine. Auzi de la fiecare cate o poveste, cum a fost la sarcina lor si cum sa iti dai seama ca a venit vremea. Fiecare zice de burta care se lasa jos, umflatul picioarelor si de fiecare data cand observi cate o schimbare mica deja stii. 

You Might Also Like

4 Comentarii

  1. Nastere usoara! Stai sa vezi ce urmeaza! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Toata lumea zica ca trebuie sa fiu atent la ce urmeaza ca este mai greu. Dar eu sper ca fetita asta sa semene pe mine. Eu am stiut doar "mam-cac-nani", adica mancam, eram schimbat si dormeam.

      Ștergere
  2. :) Da, dar e un ,,doar" care îți ocupă 25 h din 24.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahah. Asa este. Dar ne bucuram cu bine si mai putin bine.

      Ștergere

Followers

Facebook Page