Problema cu Trecutul~

00:02


Am auzit de multe ori pe oameni zicad "viata merge mai departe"! Si totusi in ultimele realizez ca nu este asa. Din contra viata merge insa nu mai departe! Este doar o expresie folosita in timp ce dai din mana  (:-J)! Toti afirma de fapt lasa ca trecutul e trecut. Eu incep din nou si fac ce vreau!

Uite totusi ca nu este asa. Vreau sa scap de trecut si zic ca voi lasa tot ce a fost, ca merg mai departe. Eu las trecutul, insa el nu ma lasa pe mine. Ma tine legat, capturat si parca de fiecare data cand am un zambet pe fata si ma simt mai bine, imi da cate o palma si imi aminteste, sunt aici! Trecutul apartine de trecut, [hahahahah] as vrea eu sa fie asa!
Incer sa o iau de la capat si o voi face. Ce las in urma mea, nu ma intereseaza. Daca am decis ca ma voi schimba si voi uita, nu ma poate impiedica nimeni si nimic! O voi face si voi scapa de toate persoanele nedorite, de toti bagaciosi, mincinosi, prefacatori si ma voi alatura celor care ma apreciaza, care stiu sa zica o vorba buna!
Nu ma intereseaza ca voi avea sa conduc cativa km ca sa ma intalnesc cu ei [pentru ca stau in "mama Rusie"], nici ca voi avea de ii dus pana acasa [pentru ca nu au masina sau carnet], ma voi alatura celor care ma "iubesc" pentru ceea ce sunt si nu ceea ce ar vrea ei sa fiu!!

Sunt un om imperfect, care traieste intr-o lume imperfecta! Nu imi cere perfectiunea pana ce nici tu nu o reusesti!

Sunt pur si simplu...

un BOZGOR, cu sange de ROMAN si atitudine de GREC!

[ATENTIE] ~ Nu ma suparati!!!
(glumesc mah!!!)

Pentru cei care vor sa scape de trecut si inca nu reusesc,
apelati la mine:  andrei_csaba@yahoo.com

Primesc mail-uri cu orice vreti voi sa imi ziceti. [Raspund in maxim o zi]

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page