TU Wien-Arhitectura.

23:57

Auzisem eu de programele lungi de la Facultate, dar niciodata nu me-am imginat ca pot fi asa de lungi si plictisitoare. Ultima saptamana am avut program de la 9a.m pana la 7p.m. Si in zilele libere am avut de lucru pentru Cursuri.

Chiar saptamana asta ma gandeam si am zis chiar si pe Facebook ca, daca stiam ca durerile de cap sunt asa insistente, luam ceva impotriva durerilor provocate de Faculta.
Cineva totusi a avut inspiratie si me-a zis ca nici acum nu este tarziu. Iar alta persoane m-a intrebat daca am gasit ceva pentru ca si ea simte nevoia, insa impotriva liceului.

Eu duc lipsa liceului. Ciudat?! Totusi imi aduc aminte cu drag orele de has si galagie. De profesorii care ziceau asa de dulce "AFARA!". Este o teorie intrega bazata pe dorul care il duc Studenti de Facultate dupa Liceu. Eu acum stau si rad, ma amuz pe seama colegilor mei, insa profesorul nu este nicaieri. Nu intelegeti de ce? Poi el ne viziteaza dimineata la ora de intalnire, iar pe urma se face nevazut! [hahahahah].

Cam asta a fost dupa prima saptamana de Facultate.
Sper sa imi fac mai mult timp sa scriu pentru voi si sa vin cu idei noi.
Sa va calatoresc in diferite intamplari si in vise.

Noapte Buna, Vienna, Atena, Bistrita, Bucuresti, Braila, Oradea, Marghita, Suceava, America si intreaga TERRA.

You Might Also Like

1 Comentarii

  1. Și mie îmi e dor de liceu.
    Orarul e cam la fel de încărcat. Dacă nu sunt cursuri este pregătire pentru ele cât cuprinde.

    RăspundețiȘtergere

Followers

Facebook Page