One day you wil...

11:31


One Day You Will... by Yiruma on Grooveshark  
(Asculta intre timp) 

 

Intr-o zi, vei fi aici. Vei fi langa mine si imi vei zambi. Te voi privi, iti voi inchede cu ochiul si te vei inrosi. Tu vei fi zambetul ce nu l-am gasit pe cer, vei fi frumusetea lipsita din trandafir, culoarea apsenta din curcubeu si steaua cazuta din cer.

 Intr-o zi tu vei...  

 Ce? Eu voi fi? Eu voi face? Ce?

 Intr-o zi, tu.. numai sa ai rabdare. Punctele se vor umplea de cuvinte si dintr-o simpla fraza se va face o simfonie, vor fi o multime de note si culori care iti vor umple imaginatia. Te vor face sa zbori, sa pasesti pe nori, sa calci pe mare. Va fi indeajuns sa astepti, sa ai rabdare. Pentru ca intr-o zi tu vei... Nu iti promit ca va fi usor, din contra te avertizez va fi greu. Dar rasplata va merita.

Intr-o zi tu vei..

Iar te intrebi "Cine? Eu?". Da tu..!!

Citeste si articolul "One day i will"

You Might Also Like

5 Comentarii

  1. In primul rand trebuie sa asteptam deoarece dragostea este indelung rabdatoare, este plina de bunatate: dragostea nu pizmuieste; dragostea nu se lauda, nu se umfla de mandrie,
    nu se poarta necuviincios, nu cauta folosul sau, nu se manie, nu se gandeste la rau,
    nu se bucura de nelegiuire, ci se bucura de adevar,
    acopere totul, crede totul, nadajduieste totul, sufere totul.

    RăspundețiȘtergere

Followers

Facebook Page