Un weekend fara Alice.

14:09

  De aproximativ o luna tot discutam cu Alice sa mergem pana in Romania. Sa vizitam putin orasul natal si sa isi mai vada si ea neamurile inainte sa nasca. Avand in vedere ca dupa luna a saptea calatoria este mai grea ne tot gandeam sa o facem acum cat de curand. Dar nu prea ne-a fost scris sa mergem. Eu mi-am depus la lucru pentru concediu din 18 Mai pana in 30 si raspunsul a venit negativ cu o alternativa. Am discutat cu seful meu si mi-a zis asa putem doar sa iti dam concediu din 29 Mai pana pe 4 Iunie dupa care pe 5 Iunie ai o zi de lucru si din 6 Iunie pana in 10 Iunie ai din nou concediu. Ce ii explicasem eu lui cu zece minute inainte era ca eu vreau sa merg in romania si pentru asta am nevoie de cel putin opt zile de concediu plus o zi de mers si una de venit din romania. Asa ca ei s-au sfatuit intre ei pe acolo si mi-au dat 10 zile de concediu dar intre cele zece zile eu trebuie sa ma intorc din concediu si sa merg la lucru pentru o singura zi. In principiu si-au batut joc de mine. 
  Cu toate astea eu am ramas asa cu concediu dar asa nu mai pot calatori pana in Romania. Sansa sa ofera totusi in weekendul trecut cand parinti mei zic ca ei au de mers pana in Romania de rezolvat ceva acte. Asa ca eu ii zic lui Alice du-te cu ei si asa ai doua, trei zile pentru tine sa o petreci cu prietenele tale si neamurile din tara. Asa si face, merge in Romania si eu raman aici singur.
  Nu pot sa va explic cat de naspa m-am simtit in acele 4 nopti si 3 zile in care ea a fost plecata. Dupa ce m-am obisnuit cu ea prin casa nici macar somnul nu a mai fost la fel. Ca sa intelegeti ce vreau sa zic va mai povestesc o noapte dormita langa Alice. 



  Exemplu azi noapte. Se trezeste zbierand, toata speriata si se uita la mine zicand sa nu o ating ca este uda. Ea fiind toata speriata trezita dintr-un vis nu isi da seama ca defapt nu are nimic. M-am trezit si m-am uitat la ea am incercat sa o linistesc ca de obicei dupa care s-a pus la somn ca si cum nu s-a intamplat nimic. Iar daca o intreb in dimineata asta nici nu mai tine minte. Si asta se intampla noapte de noapte. Apoi dimineata pe la patru sau cinci, depinde cand rasare soarele, se trezeste si trage perdeaua de noapte pentru ca nu poate dormi noaptea cu ea trasa si dimineata nu mai poate dormi cu ea daca nu e trasa. Noaptea trebuie sa fie lumina in dormitor de afara si dimineata la rasarit sa fie intuneric. Dupa care fuge de cel putin trei ori la baie peste noapte. Si nici nu mai stau sa explic cum te inghesuie in pat si te aduce pana la margine de pat zicand ca nu mai are loc. 
  Acum dupa ce v-am zis despre o noapte cu ea sa va explic cum mi-a fost mie, intr-o noapte fara ea. M-am pus in pat pe la ora unsprezece si m-am tot invartit prin pat. Mi-a trecut cand un gand prin cap cand altul si ma framanta si una si alta. La un moment dat m-am uitat la telefon pentru ca primisem programul de la lucru si cand ma uit la el, vad ceasul. Era ora doua spre dimineata si eu inca nu adormisem. Am adormit pana la urma si pe la patru m-am trezit tot intr-o spaima ca am intarziat la lucru, iar cand m-am uitat la ceas era abia patru jumatate asa ca mi-am dat seama ca ma deranjeaza soarele pentru ca perdeaua nu este trasa. M-am ridicat am tras perdeaua si am incercat sa adorm dar fara niciun rezultat. Asa ca pe la sapte si jumatate m-am ridicat din pat si m-am pregatit pentru lucru.
   Acum urmeaza sa va explic ce a urmat in aceia zi. Am mers la lucru si seara pe la opt cand am iesit de la lucru m-am grabit acasa ca de obicei stiind ca ma asteapta Alice acasa. Dar pe la jumatatea drumului realizez ca ea nu este acasa si ca nu avem nimic de mancare acasa. Asa ca m-am gandit eu las ca voi gasi ceva in frigider. Am ajuns acasa am deschis frigiderul si el razand de mine imi arata ca este gol. Am comandat ceva de afara de mancare si dupa am incercat sa dorm. Aceiasi noapte a trecut iar peste mine. La ora doua am adormit si la patru am fost treaz. 
  Nu este deloc frumos sa iti lipseasca sotia de acasa si va zic eu, tot ce fac ele o fac cu dragoste pentru noi. Asa ca nu luati totul de-a gata si sa credeti ca este datoria lor sa faca totul. Nu v-a promis nimeni ca ce fac ele este asa de facut. Eu unul dupa un asa weekend pot sa zic ca mi-am primit o lectie.

You Might Also Like

1 Comentarii

Followers

Facebook Page