Speak out Loud?!

23:45

Titlul zice totul. Este o intrebare insa si o invitatie.
Ai ceva de spus(?), spune-o dragul si draga mea cat mai deschis si cat mai repede se poate.
Nu o face in mod ascuns, soptind in grupuri incercand sa faci un zumzet.
Nu dupa colturi sa se aud ecoul. Si bineinteles nu tare in public sa se faca galagie si zarva mare. Fa-o cu intelepciune si spune ce ai de spus cu cata mai multa grija si maturitate.

Cuvantul este o lama cu doua taiesuri si daca taie pe cel care il citeste sau il aude, il taie si pe cel care il scrie sau il rosteste. Adevarul sa fie spus este ca eu de felul meu vorbesc mult si imi place sa zic lucrurilor pe fata. Nu suport vorbele indirecte sau ascunse, nu inteleg de ce ai merge si ai zice ceva prin spatele meu cand ai putea sa o faci fata in fata si in ultimul rand nu suport cuvintele acelea mincinoase. Poate ca este un defect al meu sa zic totul asa cum este si cum il vad, insa nu pot sa tac si sa imi vad de treaba cand stiu ca ceva nu este in regula. Uneori o fac impulsiv si nu gandesc de 2-3 ori, insa cand scriu ceva o fac cu seriozitate si nu ma fac rotund fugind dupa cuvinte si jucandu-ma de-a ascunsa cu ele. Cand vorbesc aleg cuvinte care ma reprezinta si nu rostesc minciuni care sa arate de fapt cat de inteligent pot eu sa fiu. Nu aleg sa vorbesc pe la colturi si nici in grupuri. Insa, adesea vorbesc in public si provoc galagia nestiind cu cine sa discut ceea ce am de zis. Imi strig problema sperand ca cineva se trezeste si ridica o mana asumandu-si responsabilitatea.

Cuvantul este o arma puternica, iar cei care o stiu folosi sunt in stare de a detrona imparati puternici si a dat peste cap guverne mari.
Ai ceva de spus(?). Astazi esti invitatul meu, te provoc! Lasa un comentariu prin ceea ce ai de spus.
Sustine si tu o cauza, ridica o mana, trage pe cineva la rost si asta nu in speranta ca cineva iti v-a raspunde sau ca iti va explica. Te invita dragul meu si draga mea sa o faci doar pentru a spune si tu cuiva problema ta, apasarea ta, dorinta ta, speranta ta, sursa ta de lumina.


You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page