Fetita mea, deja.. imi schimba viata.

23:38

  Daca ai citit titlul deja incepi sa te intrebi despre ce fetita vorbesc. La inceput zici ca vorbesc despre sotia mea, Alice. Apoi te gandesti ca totusi poate este altceva, dar inainte de toate iti povestesc ca sa vezi cum eram eu si ce fel de ganduri aveam acum un an si ceva. 
  Totul incepe inainte sa imi cunosc prietena de atunci si actuala sotie de acum. Eram asa undeva cu capul pe umeri si mergeam la lucru. Castigam undeva la 700 de euro pe luna. Locuiam cu parinti mei si nu aveam nici un fel de cheltuiala. Platea tata totul inafara de motorina care o bagam in masina. Nu aveam eu stresul ca nu imi ajung banii sau ca raman fara mancare, totul era asa de bine facut de parinti mei ca eu traiam pe alta planeta. Singurul lucru stiu ca ma uitam la mine si ma gandeam ca am si eu 22-23 de ani si totusi nu am o scoala terminata. Nu te uita la mine si crede ca sunt prost. Am terminat si eu un liceu cu un BAC in mana si o directie de Informatica/Matematica cu Desen Tehnic. A urmat sa incep Universitatea si din motive xy am ajuns sa nu o mai termin. Dar in gandul meu era totdeauna sa am o prietena, care sa ma iubeasca si eu sa o iubesc. Sa incepem sa visam la viata impreuna, familie, copii si toate alea. In mintea mea totusi se petreceau alte lucruri. 
  Eu pe mine nu m-am vazut niciodata in stare sa intretin o familie. M-am vazut mereu atat de slab si parca totdeauna gaseam ceva care sa ma faca incapabil de a cere o fata in casatorie sau macar sa ii dau asa o speranta. Nu erau fetele de vina, nu sunt vremurile in care traim de vina, eram doar eu. Adica te fixezi pe o idee si zici "omule drag, acesta sunt eu". Cand ma gandeam la o familie, imi faceam tot felul de fantezi de lux si frumusete ca nimeni altul. Ma vedeam asa undeva cu buzunarele pline si niste lucruri care sa lase cu gura casca pe toata lumea. Dar va zic sincer pentru ca toate astea nu le puteam avea, atunci am zis ca eu nu pot, asa ca nu merit. Am tinut-o asa multa vreme. 
  Apoi mi-am luat inima in dinti si  am zis orice ar fi, daca unul si altul poate atunci pot si eu. M-am insurat, mi-am luat apartament in chirie, aduc mancare acasa si intretin totul fara nici un gram de frica. Am ajuns sa reusesc ce aveam impresia ca nu pot. 
  

  Ce sa iti mai povestesc de copii, care au tot felul de lucruri si cat de scump e totul cand vine vorba la copil. Cat de greu poate sa fie si cata atentie trebuie sa ai in cresterea unui copil. Eu ma vedeam imatur. Adica un om la 25 de ani este capabil sa creasca alt om si sa ii ofere o viata, o educatie si un viitor?! Va zic acum ca este posibil, chiar daca fetita mea nu gusta aerul de afara. Dar nu mai este mult nici pana atunci. 
  In momentul de fata deja cred ca ti-ai dat seama ca vorbesc despre micuta fetita (tot asa sustine doctorul)  care creste pe zi ce trece in sotia mea. Ca sa vezi minunea lui Dumnezeu, totul incepe atunci cand am zis primadata ca nu pot. Adica nu am putut sa ma insor pentru ca eu nu am fost capabil sa fiu insurat si sa am grija de alti oameni inafara de mine. Dumnezeu pune in mine o iubire fara margine pentru o fata care o cunosc de abia o luna si cu care ma logodesc in a doua luna. La nici un an suntem casatoriti si venim din luna de miere la apartamentul care l-am inchiriat inainte sa plecam in luna de miere si acum la nici un an de casatorie vom avea o fata micuta in bratele noastre. Dumnezeu incepe si imi schimba inima prin sotia mea si apoi daca eu am crezut ca sunt imatur cum sa cresc un copil, Dumnezeu pune in mine o flacara care arde atat de tare incat dimineata cand ma trezesc ma pune pe genunchi plangand. 
  Am crezut ca ma pot ruga doar pentru mine si am crezut ca de multe ori ca nu ma aude. Am crezut ca sa mergi odata pe saptamana la un program de biserica si sa asculti o predica este indeajuns. Din cand in cand sa mai canti o cantare cu corul era OK, dar cand era solo deja parca era prea mult. Dumnezeu pune in bratele tale o mica responsabilitate, care inca nu este cu ochii deschisi in lume, dar te infricoseaza cat nu ai crede. Imi pune Dumnezeu in mana viitorul unui om si zice indreapta-l catre mine, ca vei fi tras la raspundere. Oamenii buni, va promit ca doar gandul la asa lucru imi da palpitatii la inima. Si atunci incepe transformarea.
  In momentul cand incepi sa traiesti cu frica de Dumnezeu si sa iti faci singurul tau scop in viata sa fi placut inaintea Lui si sa faci voia Lui asa cum El vrea, iti zic eu ca totul se schimba in jurul tau. Nu am inteles adevaratul sens al vietii pana Dumnezeu nu m-a facut un familist si pana nu mi-a dat o viata sa o cresc. Gandeste-te ca primesti in dar o floare si atat de mult apreciezi acea persoana care ti-a dat floarea ca nu ai vrea sa o vezi intristata pentru ca nu ai avut grija de cadoul care ti l-a dat. Si in caz ca se usuca stii foarte bine ca se va supara persoana de la care ai primit-o. Asa ca faci tot posibilul sa prelungesti viata acelei flori si sa arate cat mai frumoasa poate ea sa fie. Exact asa face Dumnezeu cu tine in momentul in care iti da un copil in familie. 
  Va promit ca ma apropiu de Dumnezeu cat pot mai mult. Ca sa pot sa ii fiu exemplu copilului meu la momentul potrivit. Sa o invat pe fetita mea cat de important este sa te rogi, sa stii sa aduci lauda lui Dumnezeu, sa fi multumitor pentru tot ce ai si sa il cauti pe El in toata vremea. Poate ca nu am avere, firma, sau cont de sase cifre, dar am un Dumnezeu care tine totul in palma S-a si la doar un cuvant de a Lui totul i-a fiinta. Aceasta este ce vreau sa las ca mostenire fetitei mele. 
  Chiar daca ea inca nu este oficial printre noi, totusi imi schimba viata si da un alt sens vietii mele. Incearca si tu sa faci acelasi lucru pentru copiii tai si ai sa vezi cat de frumos poate sa fie alaturi de Dumnezeu viata ta de familist. 

You Might Also Like

2 Comentarii

  1. Ma bucur ca il simti pe Dumnezeu la lucru in viata ta si ca ai inteles ca voia Lui trebuie sa fie pe primul loc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiam si pana acum ca voia Lui trebuie sa fie, dar parca nu implineam atat cat imi era cerut.

      Ștergere

Followers

Facebook Page