Dedicare absoluta.

00:18

 Astazi am avut asa o pofta de a scrie ceva. Am ajuns la lucru pe la ora 8 si am umblat cu un pix in mana pana pe la 11 fara sa pot lega 2 cuvinte bune. Pe la 12 m-am intors inapoi la lucru dupa o pauza scurta si am scos tableta crezand ca poate ma ajuta ea sa scriu ceva. Am scris undeva la 2-3 randuri si parca dupa se facea asa o liniste si ma pierdeam in ganduri. Daca cumva se intampla ca mai scriam un cuvant, venea repede un pasager si avea cate o intrebare. Unii isi pierdusera bagajele, altii cautau pe cineva sa ii ajute cu bagajele ca aveau prea multe si apoi sa nu mai zic de cei care cautau iesirea iar semnele spre iesire erau mari cat o masina. Am scris cand un titlu cand altul si imi ziceam poate imi gasesc acolo motivatia. Dar avea dreptate cine zicea ca nu poti da un titlu la ceia ce scrii pana nu ai terminat de scris.
 In momentul acesta in mintea mea este deja totul scris. Vad totul pe o foaie si jos este deja dat titlu si semnatura imi este pusa. Ce nu am reusit sa fac astazi in 11 ore in care am fost la munca, am facut acum in doar 15 minute. Priveste titlu si uita-te bine la el pentru ca ai sa ramai uimit la ce ai sa citesti avand in vedere ca esti in ziua de Craciun.



 Te indragostesti si esti tot topit. Inima iti bate mai tare si picioarele tot iti tremura. Transpiri fara motiv si iti pierzi cuvintele fara sa realizezi de ce. Dupa care iti faci curaj si te pui pe genunchi, o vrei de sotie si iti dai filme ca vei avea niste copii super frumosi. Nici nu vreau sa incep de acele momente de Craciun, revelion si tot felul de sarbatori in care deja te vezi cu sotia si copiii stand la masa sau cine stie ce filme iti mai dai.
 Ce nu iti zice nimeni si cu care te inseli tu, este ca aceia dragoste si flacara care iti da lumina la toate filmele din lume, nu este indeajuns. Poate ca ai auzit de la parinti tai sau ti-a zis un prieten mai apropiat care deja este insurat. Dar niciodata nu ai crezut ca ajungi in momentul ca realizezi ca este chiar asa. Dar uita-te in jurul tau si bate-te in piept, striga in gura mare ca tu o iubesti si este indeajuns, tu ai sa faci totul pentru fericirea ei si cumva se vor aseza lucrurile la locul lor. Acum dar, lasa degetul jos si deschide bine ochii. Nu este indeajuns sa faci si sa dregi in numele ei, daca nu esti pregatit pentru o dedicare absoluta. Deja te intrebi ce poti face mai mult ca sa ii areti ca o iubesti, ca o intelegi, ca luna de pe cer ai pune-o in mana ei si stelele universului in palmele ei? Crede-ma ca ai inteles total gresit cuvintele dedicare absoluta. Nu este nevoie de fapte superumane sau de gesturi care sa iti dovedeasca iubirea. Dedicare absoluta consta in a uita cine esti tu, ce vrei tu, cum vrei tu si ce iti place tie. Adica inseamna sa uiti egoul tau sau cu alte cuvinte, de fiecare data cand vrei sa faci ceva, indiferent ce ar fi, atunci sa te intrebi "Dar oare ea ce ar zice?".
 Vrei sa iti cumperi cea mai scumpa masina din lume ca sa te dai mare prietenilor tai (?), te-ai intrebat oare ce ar zice ea? Vrei sa ii cumperi cel mai scump cadou din lume? Vrei sa mergi in oras la cafea cu baietii? Vrei sa vorbesti despre cum face ea de mancare sau vrei sa deschizi o discutie oarecare? Te-ai intrebat oare ce ar zice ea?
 Daca crezi ca pana astazi ai fost un egoist care s-a uitat asa cu neglijenta la sotia ta, logodnica ta sau prietena ta si te-ai gandit ca totul este asa cum trebuie pentru ca tu vrei asa sa fie, atunci gandeste-te ca omul care este langa tine are sentimente. Este un om plin de viata care are ambitii, are caracter si este plin de egoism cum esti si tu, iar daca aceasta faptura vie ar face cum ai face si tu atunci nimic nu s-ar mai alege din acel lucru pe care voi il numiti relatie. Vrei sa fie mai putina cearta si vrei sa ii areti cat de mult o iubesti? Incearca la fiecare pas, cuvant, actiune pe care o faci sa te intrebi oare daca as face ce vreau eu sa fac, ea ce ar zice sau cum s-ar simti. Si atunci iti garantez ca nu poti gresit cu prea multe.
 Asta inseamna sa te dedici absolut unui om pe care zici ca il iubesti. Si nu cumva sa crezi ca asta tine doar de decizi importante si mari, aceasta regula tine cont de fiecare lucru marunt si neobservat. Picatura cu picatura si paharul tot se umple. Iar voi fetele daca cumva credeti ca acest lucru nu tine de voi, atunci va inselati. Barbatul nu este un om cu inima de piatra. Si el are nevoie de aceiasi atentie. Am undeva un articol dedicat si la acest subiect si anume Barbatul, forta bruta? Totul trebuie sa fie reciproc.



PS: Sarbatori fericite si un an nou binecuvantat!

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page