Cautam intelepciunea..

15:35

  Pasind pe drumul vietii mele am cautat mereu sa fiu mai intelept. In rugaciunile mele totdeauna ma rugam sa am cel putin 1% din intelepciunea lui Solomon si niciuna din bogatiile lui. Am vrut mereu sa pot judeca mai mult cu capul si sa inteleg mersul lucrurilor.
  Imi amintesc cum mergeam la scoala si ma strofocam sa invat. Cum imi bateam capul si cautam intelepciunea in lucrurile firesti. Atunci la scurta vreme am gasit versetul in Biblie care zicea sa cautam mai intai intelepciunea duhovniceasca si sa nu agonisim in cele trecatoare. Asa ca a inceput un maraton in viata mea ca sa implinesc voia Domnului in toate.
  Parerea despre intelepciune fiind copil imi amintesc ca insemna sa cresti mare, sa ai o varsta si sa fi cu peri albi in cap. Mai vedeam intelepciunea ca si ceva care se dobandeste prin ascultare, apoi am vazut-o ca si ceva care se primeste in dar. Dar niciodata nu am avut senzatia ca eu chiar am primit intelepciunea pe care o cautam din partea Domnului. Multa vreme ma rugam si ziceam ca nu vad unde este intelepciunea despre care scrie in Biblie sa o cerem ca o vom primi. 

  De ceva timp incoace a intrat in viata mea o persoana care imi dovedeste pe zi ce trece cat de orb am fost. Imi arata cand intr-un fel cand in altul cat de gresit am fost fata de Dumnezeu crezand ca El nu vrea sa ma binecuvinteze cu intelepciune. Am fost mintit de insumi mintea mea crezand ca varsta unui om ii da intelepciunea si ca peri albi dovedesc acest lucru. Persoana aceasta mi-a aratat ce inseamna cu adevarat sa nu fi intelept si m-a facut sa ma simt deosebit.
  Am inteles in cele din urma multe din versetele scrise in Eclesiastul si mare parte din cele care nu le intelegeam din Proverbe. Dumnezeu a lucrat cum El a vazut mai bine si mi-a aratat ce inseamna cu adevarat sa nu cauti intelepciunea si sa crezi ca tu ca si om esti mai intelept decat toti.
  Daca vorba aceea zice ca inveti din trecutul tau, astazi cred ca am invatat din prezentul altuia.

  Peri albi, varsta, experienta de viata si totusi intelepciunea nu sta in toate astea. Intelepciunea ti-o da Dumnezeu. Atunci cand ai sa o cauti cu adevarat vei primi intelepciunea de care ai nevoie si nu aceea care o vrei tu. Dumnezeu are grija sa iti puna prioritati in viata daca si tu esti arzator in ce priveste imparatia Lui. Intelepciunea nu se castiga cu nimic pe lumea asta. Nu o dobandesti citind carti sau lovind in pietre mergand pe drumul tau. Nu o vei stapani daca crezi ca ii stapanesti pe alti. Nu o vei avea crezand ca esti atotstiutorul. 

  Daca zic ca Dumnezeu mi-a dat intelepciune nu o zic ca si lauda in dreptul meu. Il laud pe El ca a mai gasit o cale sa imi arate cat de gresit am fost ca si om crezand ca nu ma binecuvinteaza cu intelepciune. Astazi multumesc Celui care m-a binecuvantat cu atata intelepciune incat am inteles anumite aspecte ale vietii. Mi-a dat intelepciunea sa inteleg voia Sa si sa imi fac un viitor in care El sa fie prioritatea mea de o viata. M-a binecuvantat cu o minte sanatoasa in care sa poata El sa imi vorbeasca si eu sa ii aud glasul. 

Tata multumire Tie ca tu lucrezi asa cum Tu vezi ca este nevoie.


You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page