Eu am un Dumnezeu!

18:17

  "Spune-mi ceva si lasa-ma sa iti aud glasul. Nu te inchide in tine. Nu tacea si nu te departa de mine. Striga dupa mine si iti voi asculta durerea. Nu fugi de mine, crezi ca vei gasi mai bine in alta parte? Eu te-am ajutat totdeauna, de ce ai vrea acum sa te descurci singur? Supararea ta eu ti-o pot lua. Ingrijorarea ta este doar o piatra mica care o pot ridica. Haide ca poti lupta. Esti un invingator si poti merge inainte. Nu te voi lasa singur. Sunt alaturi de tine asa cum am fost mereu. Am rabdare cu tine si te iubesc fara sa-ti cer nimic inapoi decat aceiasi dragoste care o am eu pentru tine. Nu renunta asa usor pentru ca eu sunt aici sa te ajut. Ridica-te dragul meu pentru ca nu esti doar daramaturi in calea vantului. Nu plange in zadar. Nu epuiza acum. Haide ca este doar inceputul. Eu Cel care a venit dupa tine pana in bezna pustie, sunt si acum de partea ta. Nu te-am parasit si Eu voi si mereu aici pentru tine. Spune-mi ceva si lasa-ma sa te ajut. Vin-o inaintea Mea cu rugaciunea ta. Lacrimele care le versi acum din durerea ta, adu-le inaintea Mea, nu le risipi in supararea ta."

  Asa parca Il auzeam pe El, atunci cand totul ma durea. Eram suparat si doborat la pamant. Mergeam in coate si ma tarsiam de durere. Eram trist si imi era chiar mila de mine. Eram la inceput si nu intelegeam si chiar daca o faceam nu vroiam. El ma chema sa ma alatur slavei Sale si eu refuzam ca un nebun. Nu intelegeam ce era bine pentru mine si ma departam de El. In prostia mea ma inchideam in mine crezand ca nu voi mai scapa niciodata. El m-a ridicat odata si totusi o putea face si acum. Dar ma lasam zdrobit de gandurile mele. Imi stergeam ochii rosi si le ziceam ca vor veni vremuri mai bune. Minteam ca sa pot sa zambesc din nou, pentru ca adanc in mine nu credeam cuvintele care le rosteam. Dar uite  ca intervine El din nou si imi zice in soapta.

  "Am lasat pe cineva sa te poarte in rugaciune, pentru ca te-am vazut slabit si fara putere. Alaturi de tine am trimis pe cei mai destoinici ingeri ai Mei. Ei iti vor purta de grija si atunci cand vei avea nevoie de ajutor trebuie doar sa imi zici pe nume. Eu sunt Cel ce sunt si nu am pierdut din mainile Mele un suflet care ma doreste din toata inima. Ingrijorarile tale sunt acum inaintea Mea. Haide fiule sa iti arat cat de slab esti si cu cata grija se roaga femeia aceasta pentru tine. Haide sa iti arat cu cata dragoste un alt om te aduce inaintea Mea. O vezi cum iti ingrijeste parul? O vezi cu cata atentie se atinge de tine? Vezi cum rugaciunile ei se infasoara in jurul tau? Vezi cum cu cata dragoste si cata caldura vine inaintea Mea pentru tine? Acum pune-te si te roaga pentru ea la randul tau. Vin-o inaintea Mea si sprijineste sufletul acesta la randul tau. Pentru tine am ales doi ingeri si ea, ce are ea? Uita-te atent la Mine si asculta ce iti zic. Ti-am pus intaritura la radacina, te-am adapat si acum iti las protectie. Ridica-te si lupta pentru Mine. Nu descuraja si nu te abate de la Mine. Te chem in durerea ta sa iti amintesti de mine. Fiule eu te iubesc si te vreau cu mine."

  Cum am putut sa ma indoiesc eu de Tine? Cum am putut sa ma las dus de dureri? Fereste-ma acum de mine. Nu ma lasa sa imi fac rau de unul singur. Nu ma lasa sa fug de tine doar pentru ca m-a cuprins frica. Apropie-ma de tine si da-mi puteri. Sa misc munti si sa ii fac sa tremure in fata mea. Nu sa tremur eu inaintea lor. Eu am un Dumnezeu! 
  Eu am un Dumnezeu care pentru mine Si-a dat Fiul si pentru mine a curs sange Sfant pe lemnul din Golgota. Eu am un Dumnezeu in a carui prezenta intru si ma inchin. Eu am un Dumnezeu a carui nume se aude in soapta chiar si in adancul marii. El a carui umbra este lumina vietii vesnice, ma iubeste si ma ajuta chiar daca i-am gresit. Ma iarta si imi pune balsam pe rana adanca. Ma vindeca atunci cand boala ma ataca si imi trateaza sensibil si cu dragoste trupul. Se atinge de mine El, pentru ca eu am un Dumnezeu. 



You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page