Uratule!

14:02

Esti in oras cu prietenii si intre voi este un cuplu. Ii auzi cum se tot madaresc unul pe altul cand din senin auzi fata afirmand "uratule" si se uita la asa zisul prieten. El zambeste o ia in brate si o saruta. Dar tu ramai uimit si nu intelegi ce exact s-a intamplat. Cum se face ca de la un comentariu asa de negativ iese asa un sentiment de iubire intre cei doi?
Nu am inteles lucrul respectiv pana ieri seara. Ieri vorbind cu o fata mi-a scris intr-un mesaj exact asa "uratule!". Pe moment nu m-am gandit ca se referea la mine ca fiind urat. Imi venea doar sa o apuc de mana si sa o aduc langa mine ca sa o pot saruta si sa ii zic ceva in genu "Frumoaso!".
Stiu ca atunci cand esti intr-o relatie romantica incepi sa iti madaresti partenerul. Toata lumea foloseste cuvintele de genu draga, iubire, frumoasa, etc. Sunt chiar persoane care incep si folosesc denumiri de animale. , ceva ce nu voi putea intelege niciodata. Eu unul prefer sa imi zica pe nume. 
Dar ieri seara dintr-o discutie in alta, nici nu imi amintesc exact cum, ea mi-a zis "uratule!". Zambeam si eram cumva asa intr-un loc fericit. Cand imi zice cineva ca sunt frumos mi se pare sec. Cand imi mai zice draga ma simt cumva special. Dar ea scrie un cuvant de 7 litere si un semn al exlamari care zice exact opusul frumosului si totusi eu zambesc.
"Uratule!"
Acum inteleg. Sa apreciezi cu adevarat pe cineva asa cum este si sa il primesti asa urat cum este el, inseamna sa ai puterea de a zice un adevar asa de puternic incat persoana care sta langa tine sa il accepte si sa zambeasca. Sa zici cuiva, zambind, ca este urat mi se pare cea mai frumoasa modalitate de a ii spune ca defapt este frumos. A zice ca cineva este frumos si cineva nu, este ca si cum ai tine doi trandafiri in mana si ai zice ca unul este mai trandafir ca altul. Frumusetea este un obiectiv prin care fiecare om vede diferit. Nu poti zice ca folosesti acelasi obiectiv care il foloseste lumea intreaga. 
Asa ca va urez tuturor o duminica placuta si sper ca toti sunteti atat de urati cat va simtiti.


You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page