Visam traind in realitate...

21:01


Visam traind in realitate umbland plecat cu asa zis-a demnitate.
Umblam crezand ca eu pot totul, ca mine altul nu mai poate.
 Eram eu tare, egoistul. 
Curaj, putere si soldat, fantezie zburatoare. 
Iluzia credintei tare, credeam  eu in mintea mea dovada.
 Dovada de soldat puternic si razboinic curajos.
 Dar am picat, lovit in ganduri si m-am lasat prabusit de vanturi.
 Nu am luptat, nu m-am zbatut. 
A fost cosmar asa zisul vis al meu. 
Nu imi venea sa cred ca realitatea, prin care paseam grabit cu capul aplecat, 
era cosmarul meu de care multa vreme, eram speriat infricosat. 
Cu teama intre dinti si plioape fugeam acum spre demnitate. 
Imi cautam acum respectul ce il pierdusem intre vise odata. 
Ma pierdusem chiar eu insumi cand m-a gasit si din cosmarul negru si intunecos,
 m-a scos la ziua cea senina si mi-a dat pace divina. 

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page