Pagina 32...

14:24


Astazi este pagina a 32a din cele 365 ale anului. Pagina "n" din cele "x" care le ai odata in viata. Este una din zilele in care respsiri, manci, pasesti, gesticulezi, esti trist sau fericit, esti nervos sau in pace, te zbati la munca sau lenevesti pe acasa, esti pe genunchi sau ignori prezenta lui Dumnezeu.


De ce incep astazi chiar asa cu ceea ce scriu?
 Vei afla pe parcurs.



Din toate zilele care le-am avut pana acum am invatat un singur lucru. Daca eu ma dedic banilor, alcoolului, tutunului si imi permit sa am o viata lipsita de Dumnezeu, o voi duce "bine". Nu ma intelege gresti dragul meu, am fost ironic. Poate esti departe de Dumnezeu si o duci, dupa parerea ta, bine. Dar te intrebi de ce cand te pui seara in pat cauti linistea? De ce ziua cand vi de la munca ai vrea doar sa iti faci copii sa taca din gura si sotia sa fie undeva ascunsa? Te intrebi tu de ce ai vrea sa fi mai mult plecat decat in jurul familiei care ti-ai creat-o? De ce cauti sa fi fericit in locuri in care stii ca nu vei gasi fericirea? Nu ai zis tu, "bautura ma face sa uit, dar cand ma trezesc imi aduc aminte de toate" ? Si te mai intreb, de ce cauti sa dovedesti ca nu exista Dumnezeu cand totusi nu ai nimic de a face cu EL?
Este 32 din 365 si ai o zi plina de sanatate, plina de binecuvantare, plina de liniste, plina de putere, plina de fericire si tu totusi inca mai esti in cautare. Nu vrei tu sa gasesti ADEVARUL si sa te lepezi de ceea ce este o minciuna chiar de cand existi pe acest pamant?

Uita-te in jur. Toti filosofi incearca sa dea explicatie in toate domenile. Cand legat de fizica, cand de biologie si totusi nu gasesc raspunsuri. Eu am gasit unul. Dumnezeu este raspunsul la toate intrebarile tale. El este complex, are un caracter, o ratiune, sentimente, intelepciune, esti devotat tie si te vrea cu gelozie pentru EL.
Faptul ca astazi este o zi in care respsiri, manci, pasesti, gesticulezi, esti trist sau fericit, esti nervos sau in pace, te zbati la munca sau lenevesti pe acasa, este doar datorita faptului care azi noapte EL a zis "il mai las o zi poate ca imi va aude galsul"...

Si ultima intrebare: Ii auzi tu GLASUL in ziua a 32a din an si "x" din viata ta?

You Might Also Like

2 Comentarii

  1. Il aud...uneori il ignor dar apoi imi pare rau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca stiu ce zici. Astazi am aflat ca este mai bine sa ii ascult glasul si sa ii urmez sfatul decat sa imi fac eu ale mele si pe urma sa regret. Domnul sa ne ajute pe toti sa ii intelegem voia. :)

      Ștergere

Followers

Facebook Page