Am un vis.

13:32

"Am  un vis.. " zicea Luther, "ca intr-o buna zi natiunea aceasta se va ridica si va trai conform adevaratului sens al credintelor sale:"
mai zicea el "toti oamenii sunt egali" ...


I have a dream that one day this nation will rise up and live out the true meaning of its creed: "We hold these truths to be self-evident, that all men are created equal."

Si in tot acel discurs el a vorbit de un vis. Visul care a dus la o revolutie si o schimbare a tot ceea ce noi cunoastem. "Am un vis.." a ramas un simbol, o destinatie, o tinta, un tel...


A inceput de la un vis si s-a ajuns la o noua epoca. Eu am un vis.. si nu este acela de a schimba lumea. Eu vad o cladire, mica, calduroasa si plina de sentimente. Pe ea, un nume a unui arhitect care a reusit sa isi lase "amprenta" in istorie. Asa vad eu viitorul, asa visez, sper si cred ca va fi.



Ma vad cu un metru in buzunar masurand orice mi se pare interesant. Ma vad ca si Le Corbusier, insa cu hainele pe mine, interg la minte.

Un vis si o schimbare. Daca Luther avea un vis, acum am si eu. Tu ai unul?



You Might Also Like

1 Comentarii

Followers

Facebook Page