Si totusi uni dintre noi mai cautam...

14:36


Dragostea.   (descrierea dragostei gasita in Biblie.)    1Corinteni 13
  • 1 Chiar dacă aş vorbi în limbi omeneşti şi îngereşti, şi n-aş avea dragoste, sunt o aramă sunătoare sau un chimval zăngănitor.
  • 2 Şi chiar dacă aş avea darul prorociei şi aş cunoaşte toate tainele şi toată ştiinţa; chiar dacă aş avea toată credinţa, aşa încât să mut şi munţii, şi n-aş avea dragoste, nu sunt nimic.
  • 3 Şi chiar dacă mi-aş împărţi toată averea pentru hrana săracilor, chiar dacă mi-aş da trupul să fie ars, şi n-aş avea dragoste, nu-mi foloseşte la nimic.
  • 4 Dragostea este îndelung răbdătoare, este plină de bunătate; dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie,
  • 5 nu se poartă necuviincios, nu caută folosul său, nu se mânie, nu se gândeşte la rău,
  • 6 nu se bucură de nelegiuire, ci se bucură de adevăr,
  • 7 acoperă totul, crede totul, nădăjduieşte totul, suferă totul.
  • 8 Dragostea nu va pieri niciodată. Prorociile se vor sfârşi; limbile vor înceta; cunoştinţa va avea sfârşit.
  • 9 Căci cunoaştem în parte şi prorocim în parte;
  • 10 dar, când va veni ce este desăvârşit, acest „în parte” se va sfârşi.
  • 11 Când eram copil, vorbeam ca un copil, simţeam ca un copil, gândeam ca un copil; când m-am făcut om mare, am lepădat ce era copilăresc.
  • 12 Acum, vedem ca într-o oglindă, în chip întunecos; dar atunci, vom vedea faţă în faţă. Acum, cunosc în parte; dar atunci, voi cunoaşte deplin, aşa cum am fost şi eu cunoscut pe deplin.
  • 13 Acum, dar, rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea; dar cea mai mare dintre ele este dragostea.


    Si totusi uni dintre noi mai cautam definitia in lucruri mici. Cautam dragostea si ii dam numele "fericire", "iubire" sau orice alt nume. Insa numai ceea ce avem nevoie si trebuie nu gasim.
    Dam peste tot felul de situati si credem ca am gasit ceea ce am cautat. Dar trece clipa si momentul si mergem mai departe. Avem o multime de cuvinte pentru un singur sentiment, incepem cu iubire, dragoste si sfarsim intr-o multime de cuvinte complexe.
    Englezi folosesc un singur cuvant, "Love"! Nu le place sa se complice si au dreptate. Pentru ca sa iubesti si sa iti fie cineva drag nu ar trebui sa fie complicat.
    Insa noi ca si oameni complicam totul si facem totul sa para asa de greu, asa de sinistru.

    Ne place sa fie totul greu si avem impresia ca daca nu am lucrat pentru fericirea noastra, pentru iubire, dragoste si nu am devotat timp sau orice altceva, nu este adevarat. Daca e prea simplu este fals, o copie "MADE IN CHINA" si nu ne place. Fugim din nou in cautare si rascolim tot felul de lucruri si ne dam dureri de cap. Ba si mai mult cadem in diferite depresii si la urma urmei suntem tot nefericiti, ba chiar suntem mai rau decat am fost cand am inceput cautarea.

    Nu fi asa de nemultumit! Accepta si iubeste ceea ce deja ai. Puneti iubirea si devodamentul in oamenii si lucrurile care te inconjoara nu cauta tot mai mult. Sa ai cat de mult nu inseamna sa fi fericit, sa fi inconjurat de cat mai multi "prieteni" nu este ceea ce iti va umple inima. O singura persoana este indeajuns si poate prea mult!

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page