[Ti-am facut pofta, nu?]

18:06

Nu am mai facut de mult un exercitiu de imaginatie. Ce ziceti, incercam acum unul?!
Daca da, intra acum in lumea mea.
Inchide ochii si pregatestete sa simti totul, sa mirosi totul si poate sa te speri putin.
A urcat adrenalina? Este bine. Tine-am de mana, dar ai grija sa nu ma lasi. De ce?!
Poi risti sa ramai in lumea viselor mele. Nu te bucura, uneori este infricosator pe aici.
Simti mirosul? Ce este?
Dute dupa el. Este placut, este mancare?! Acum iti este foame? Wow..chiar miroase bine!
Mirosul este mai intens.

[Ti-am facut pofta, nu?]

Deschide ochii si fugi la treaba.Astazi tu esti bucatarul. Astazi Jamie Oliver este nimic pe langa tine.
Oh. ce s-a intamplat?! Am auzit strigand "medic", parca vad proba de taiat ceapa de la Master Chef.
In cele din urma masa este gata. Dar tu u ai voie sa manci...
Mergem mai departe...

Inchide ochii si acum iti dau posibilitatea sa alegi care va fi urmatoarea destinatie.

->Pentru urmatoarea excursie intr-o alta imaginatie, alege tu urmatoarea destinatie.
Jos click pe button-ul "Show Widget" si raspunde cu un vot alegand destinatia. <-
~VOT pana in 26.10.2012~

You Might Also Like

5 Comentarii

Followers

Facebook Page