Background

Totul despre nou DESIGN!

In sfarsit am finalizat noul design! 
Am lucrat cateva zile la el, insa cred ca merita! 
Ca sa intelegeti totul cititi in continuare.

In sidebar-ul din stanga sunt "paginile" si numele Blogului (evident).
 Insa tot in acest sidebar am implementat ceva nou. Button-ul "Show widget"! Pentru cei mai curiosi, faceti un click pe el.

Button-ul "Show widget"

Button-ul acesta ascunde din pagina principala toate widget-urile existente pe blog. Vorbim acum de "Blogroll", "Arhiva" si alte chestii. Odata ce intrati la o postare acest button se "plimba". Cum definesc acum plimbarea?! Poi acest button pe urma apare sub postare alaturi de sectia comenturiilor si totodata alaturi de buttoanele "next" si "prev", care te trimit la anterioara si urmatoare postare.

Acest button nu apare in cazul in care accesati o pagina a Blogului. 
Cum ar fi:
etc!


O jucarie noua care am adaugat pentru Blog, este sectiunea "Background". Aici va dau posibilitatea sa alegeti poza de Fond care vreti sa fie afisata pe Blog in timp ce cititi. Sunt 8 imagini si vi se da posibilitatea sa alegeti una din ele.

In partea de sus a Blog-ului apar Categoriile(etichete) plus partea sociala.
Restu sunt la fel!

Si sa nu uit!!! Am implementat Button-ul de "Share" pentru Facebook. Apasati pe el de cate ori va face placerea!

Nu uitati,(!) ca sa comentati o postare accesati sub postare button-ul de comentarii.

Multumesc pentru intelegere sper sa va placa nou DESIGN!

PS: Pentru cei care doresc sa fie Blogul mai personalizat va dau posibilitatea sa imi trimiteti o poza care va place voua pentru Background-ul Blogului. Dimensiunile pozei sa fie mai mari de 1000x600. Astept. [YM: andrei_csaba@yahoo.com]

Categories: ,
Follow me on Blogarama

Leave a Reply