Background

Photoshop - 20.000 clicks

Avand in vedere ca astazi am lovit cele 20.000 de click-uri pe blog am zis sa scriu ceva mai special pentru prieteni mei. Asa o mica sugestie pentru ca, am observat ca toti tindem spre perfectiune in ultimul timp.

Astazi am fost impulsionat sa vorbesc despre faimosul "Photoshop"  si toate minciunile care le creaza. Ca sa fiu sincer si eu il folosesc, insa nu pentru modificari majore. Un exemplu ar fi fondul de la Blog. De fapt eu in poza aceasta nu am existat niciodata. Poza reala a fost facuta de Alex Cristurean (check FB) in Paris. Eu pur si simplu m-am decupat dintr-o poza facuta cu telefonul meu mobil. Cu putine efecte si cateva click-uri, uite rezultatul.

Insa asta o poate face oricine si este detectabil. Profesionisti fac lucruri mult mai reusite si nedectabile. Cum ar fi in cazul unui fotomodel. Se face poza si posibil ca ea/el sa aiba un "defect" natural, insa fotografului nu ii place. Asa ca solutia este Photoshop. Nu va lasati pacaliti de pozele"PERFECTE", de fapt sunt doar TRUCATE.

Cine nu ma crede are dovada aici jos un video. In acest video veti vedea cum un om isi creaza iubita lui, virtuala, de la ZERO.

Categories: , ,
Follow me on Blogarama

4 Comentarii:

  1. Incredibil ce poate face calculatorul acum: a creat fata perfectă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si acestea este doar un desen. Iti imaginezi ce poate face cu o poza?!

      Ștergere
  2. trebuie multa experienta sa faci o persoana de la 0 cum e facut in video ;).. imi place poza facuta de tine ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Pentru asa ceva nu este nevoie de multa experienta. Numai rabdare:)

      Ștergere