Background

iOs 6.0 Official. (News)

Deci asa. Astazi cam acum o ora (15.30 Viena) am primit notificare sa imi reactualizez software-ul la iPhone. Asa ca   am zis ok. Schimbarile sunt foarte mari.

In iOs 6.0 nu mai vedeti aplicatile Google. Va intrebati care?! Poi clar. Youtube si Google Maps.
De ce?! Poi datorita conflictelor intre Android si Apple. Deci cam atat cu Google stuff pe iPhone.

In schimb Youtube si-a lansat applicatia proprie, iar cat despre Google Maps nu aveti nevoie de el. "Maps" introdus de Apple este nou si actualizat. Are grafica mai buna. Si nici nu mai discut de navigare. Am facut un test astazi si merge foarte bine!"

Inca ceva nou la care inca nu prea am dat de capat este "Passbook". Dupa cate vad Passbook iti da posibilitatea sa obti bilete pentru filme, evenimente, zboruri, carduri de client si cupoane cu reduceri. Inca nu am realizat cum se lureaza cu el, insa arata bine.

Ceva nou este modul "Nu deranjati". O setare care nu prea am inteles ce face. Si pe urma mai sunt cateva detalii schimbate. Astea toate pe iPhone 4.

Curand voi cauta si pe iPhone 4S sa vad schimbariile. Cat despre iPhone 5, inca nu am nici o data!

Categories: , ,
Follow me on Blogarama

Leave a Reply