Te voi inspira.. pentru PREZENT!

23:03




Traiesc in prezent asa cum este el. Faptul ca lumea in jurul meu se schimba si odata cu ea si tu si eu, nu inseamna nimic.Datoram ca si persoane, si tu si eu, sa ramanem oameni plini de vise si speranta. Traim prezentul nostru fiecare si situatile din viata noastra, ne schimba, Faptul ca Basescu va mai fi, sau nu, presedinte pe mine nu ma ingrijoreaza. Eu sunt ingrijorat de zambetul tau si al meu. Nu sunt ingrijorat daca Mark va inchide Facebook-ul, sunt ingrijorat ca nu vei mai visa si nu vei mai face planuri pentru viitor pentru ca ti-ai pierdut tita din PREZENT.  

Voi trai pezentul pentru ca am dreptul.
 Il voi trai ca si cum maine nu voi fi. 
Voi scrie astazi istoria ce maine alti o vor citi. 


Te voi inspira pe tine, pe tine si pe tine ca sa traiti prezentul sa ci cum va va fi ultima clipa pe Terra. Te voi inspira sa dai mana cu fratele tau, sa iti imbratisezi mama si tatal zicandule "Te iubesc". Te voi inspira sa cumperi sotiei tale un buchet de trandafiri, asa cum o faceai in tineretea ta. Sa zici o poveste copiilor ta, cum iti zicea si tie altcineva altadata. Te voi inspira sa faci urmatorul pas, sa iti asumi riscul si sa crezi in ceva mai bun.

 Eu te voi inspira, pentru ca odata la vremea ta, sa inspiri si tu pe cineva.
  
Eu te-am inspirat, acum totul este in mana ta.

You Might Also Like

1 Comentarii

Followers

Facebook Page