Café

21:01

Stau la o masa cu cafeaua in mana dreapta si in stanga un creion. Gust cafeaua si parca la prima gustare am deja o inspiratie. Intre timp cineva intra pe usa.

Este frumoasa, slaba si blonda. Ochii ei albastrii iti zic ca asteapta pe cineva. Uite mai intra cineva pe usa. E gras si cu un laptop sub brat. Isi ia un Cappuccino si sta la alta masa. Telefonul imi suna si trebuie sa ies afara.

"Jim ti-am zis sa numa suni, numai in cazuri de urgenta."

Cu angajati din ziua de astazi nu te mai poti intelege. Intru din nou inauntru si in fata mea este blondina cu ochii albastri. Isi ridica privirea si din supararea ei apare un zambet. Zambesc si eu indreptandu-ma spre masa mea.

Mai gust cafeaua, ma mai joc cu creionul si privesc in continuare in jurul meu, la tot ce se intampla.

"Oare cati din oameni acestea gandesc ca si mine? 
Oare cati din ei proceseaza toate lucrurile, cum o fac eu? 
Oare este doar microbul meu de scriitor, sau si alti fac la fel?"

Asa stau si ma intreb in gand.

Trec zilele si lumea trece si vine. Cafeaua se tot gata, dar imi iau alta. Oameni sunt diferiti, dar eu privesc si examinez totul. Scriu in agenda mea totul si incerc sa absorb tot din jurul meu.

Tu continui cu cititul. 
Dar te-ai intrebat cine sunt eu?
Unde sunt eu? 
Ce caut acolo zilnic si de ce nu sunt in alta parte?

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page