Background

11, numarul frumos..! ~Leapsa~

Premiu + leapsa


Am primit leapsa de la Stefania si ma bucur:)

Reguli:
1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award
2.Spune 11 lucruri despre tine
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4. Nominalizeaza 11 persoane (+link) care sa realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor si anunta-i
6. Nu da tag-ul inapoi !
 
11 lucruri despre mine:
-Imi place sa citesc
-Dar mai mult ca cititul, imi place sa scriu si sa desenez
-Insa varful la cele de sus este cantatul. Cant frumos si imi place foarte mult sa cant.!
-Cand iubesc, iubesc cu toata inima
-Sunte cel mai incapatanat om din lume
-Stiu Greaca, Romana, Engleza si Germana
-Nu suport minciuna. Prefer adevarul oricat de crud ar fi.
-Sunt romantic.
-Cand prieteni imi sunt suparati, sunt si eu!
-Cand sunt suparat adorm usor.
-Daca stau acasa si nu fac nimic, nu pot manca.!


Raspunsurile mele:
- Mai important prietenii sau familia?
Familia

- Crezi in iubire adevarata; de ce da/nu ?
Da. Pentru ca daca nu ar exista noi ca si fiinte umane nu am
mai locui impreuna. Din contra am trai fiecare singur.
Insa pentru ca exista iubirea adevarata,
traim in orase(etc.) si cream o familie.

- Care este cea mai mare temere a ta ?
Sa ma trezesc intr-o buna zi si sa fiu singur pe planeta asta.
 
- Crezi in destin; de ce da/nu?
Nu. Destinul este ca si cum as zice ca ma incred in noroc.
Totul depinde de ceea ce noi decim si punem in aplicare.
 
- Realist sau visator ?
Ambele. Sunt unul din persoanele care viseaza cu ochii deschisi,
insa totusi sunt cu picioarele pe pamant si stiu care este realitatea.
 
- Banii aduc fericirea ?
Bani nu aduc fericirea, ei doar o intretin.
 
- Ai vreo persoana pe care o admiri? Numeste-o ( poate fi si persoana publica )
Nu! Dea lungul timpului am inteles ca toti oameni avem
aceleasi posibilitati insa nu reusim sa le aplicam din diferite motive.
 
- De cat timp ai un blog ?
Cateva luni:)
 
- Frumusetea vine din interior sau si exteriorul conteaza; de ce da/nu ?
Ambele. Frumusetea exterioara este trecatoare, astazi este maine nu.
Insa interiorul ramane acolo vesnic.
Poate ca se mai schimba, insa baza este tot acolo.
 
- Ai vrea sa ai alta viata ?
Nu, viata mea este foarte frumoasa.
 
- Unde ai vrea sa te afli acum ?
As vrea sa fiu in Romania.!
 
Si acum sa va testez si eu curajul:
  1. Exista Dumnezeu? De ce da/nu?
  2. Cum crezi ca ar fi lumea fara injuraturi?
  3. Ai putea trai intr-o lume fara iubire?
  4. Care este cea mai mare dorinta a ta?
  5. Ai lesinat vreodata? Daca da, cum a fost? (descriere mica)
  6. Spui usor cuvintele magice, "Te iubesc"? De ce da/nu?
  7. Ce iti place cel mai mult sa scri?
  8. Iti place sa fi in mijlocul atentiei? De ce da/nu?
  9. Ai vrea sa te fi nascut in alta tara? Daca da, unde?
  10. Ce iti trece cel mai des prin minte sa faci?
  11. Care este numarul tau norocos?
 
Si leapsa continua Frumosilor:

Categories:
Follow me on Blogarama

1 Comentarii:

  1. Eu abia acum aflu de leapsa asta, ca am primit-o si de la tine. Am facut-o acum mult timp, dar iti multumesc. Voi avea grija sa iti intorc serviciul. Am vazut in zelist, ca linkezi spre mine. :))
    De ce nu pui link pe un articol, ca sa putem fi anuntati imediat?

    RăspundețiȘtergere