...parca am fluturasi in burta!

12:07


Heart of Life by John Mayer on Grooveshark
(Asculta intre timp)


Ai avut vriodata senzatia aceea cand te uiti la o persoana, insa nu sti ce vrei de la ea sau nu esti sigur? Inca te intrebi despre ce vorbesc nu? Privesti o persoana si parca fara motiv iti pare asa cunoscuta, te simti asa atras de ea, parca pulsul inimi este mai puternic si apoi, cum vinse si vorba aceea, "parca am fluturasi in burta". Acum ai inteles sigur despre ce vorbesc si sigur ai avut senzatia aceasta de mai multe ori in viata. Hai sa iti zic eu mai exact cum mi se intampla mie.
La inceput privesc fata, stau pe ganduri. Atunci in gandurile mele incep si o analizez. Ea are parul frumos, ochii care zic mereu priveste-ma, buze care parca te provoaca sa ii saruti (dar te abti) si apoi nu mai zic de fata ei stralucitoare, la care te-ai uita cu orele. Am examinat-o si imi place, insa oare nu ma grabesc?! Facem cunostinta, incep si eu sa o cunosc mai bine, dar si acolo e tot perfecta.
Pff mai suflu si eu greu. Acum sunt incurcat. Sa fiu cu ea sau liber? Adevarul e caci este mai complicat, m-am obisnuit singur. Cam asa e situatia pana ce decizi. Nu sti ce sa faci, cum sa reactionezi, ce sa zici, pentru ca vrei sa fi perfect. Insa eu iti zic este indeajuns sa fi tu insuti si la urma urmei si perfectiunea este un defect.

Tu cum procedezi?
Te simti si tu cu fluturasi?
Esti si tu mereu mai agitat??

You Might Also Like

1 Comentarii

  1. Am eu o vorbă comică zic eu: ”eu nu am fluturași, eu am furnicuțe”.
    E greu să te controlezi în preajma acelei persoane, dar poate asta e frumusețea.

    RăspundețiȘtergere

Followers

Facebook Page