Background

Jertfa Sa (Meditatie)




Meditatie by Adi Gliga on Grooveshark
(Meditatie. Asculta inainte sa citesti!)

Atunci cand gloata de oameni striga "pe Baraba, pe el il vrem eliberat". Atunci in gloata se auzea si vocea mea. Strigam si eu cand Pilat a intrebat, "..pe Isus sau pe Baraba?". Intrebarea a fost simpla si diferenta mare, pe Isus ce v-a salvat, ce v-a inviat din morti, a vindecat bolnavi; sau pe Baraba un talhar? Am ales talharul in schimb unui miel nevinovat. A murit sus la Golgota pe un lemn crucificat. Cand si-a dat duhul tot eu am scos sabia din teaca si in coasta i-am bagat, sa fiu sigur ca e mort! Insa El, pentru mine pacatosul, a murit sa fiu salvat si a treia zi, cum e scris, din mormant sa ridicat! Unul singur a crezut, el, talharul de pe cruce sus in ceruri a fost luat. El a vazut imparatia, insa eu tot necredincios fac tot ce imi sta in cale, ingnorandu-L pe Hristos.

Este timpul sa imi primesc raspalata? E viata vesnica sau va fi chinul vesnic?
Imi este frica si ma cuprinde groaza, acum Il caut pe Isus. Mormantul e gol, unde S-a dus?

A INVIAT!!

Follow me on Blogarama

Leave a Reply