Ce inseamna sa fi OM?! (partea C)

13:32

One Day Diary by Yiruma on Grooveshark
(Asculta intre timp)

Conversatie si adevarul

Costum: Uite aici, fugi si ia ceva sa manci. Sa imi cumperi si mie ceva ca imi e foame.

Ti-a lipit cateva hartii in palma, te uiti, te miri, incepi si fugi, pe colt e cofetaria. Cumperi si tu ceva dulce si bun. Te duci  inapoi si uite o minune.

Costum: De cat timp esti aici?

Tu: Am si eu acum ceva vreme! Am venit aici pentru ca acum 10 ani am vazut aici un copil. Ei, am crezut ca daca el putea atunci sa stea aici, pot si eu acum.

Costum: Acum 10 ani? Dar a trecut mult timp, nu crezi?

Tu: Da stiu, dar, speranta moare ultima.
Si ai oftat si tu...

Costum: Si ti sa facut mila de acel copil atunci?

Tu: NU..am crezut ca minte, se preface si me-am vazut de al meu drum! Da,da..dar acum imi pare rau!
Acum stiu ca era adevarul si as vrea sa il revad.

Costum:Acum ca esti la inghesuiala ti sa facut mila de mine. O, da..eu sunt acel copil. Te-am recunoscut de la distanta si am venit sa te ajut! Inca imi amintesc ziua cand stateai si te uitai la mine, atunci atit am sperat sa ma ajuti, insa tu ai plecat!

Pe urma te-a apucat de mana si te-a ridicat pe picioare. Inima ta impietrita acum este facuta praf. Acum acel copil te-a invatat ce este mila, ce e speranta, bunatatea si ce inseamna sa fi OM!
Acel costum plin de bani a fost acum 2000 de ani Isus. Acel copil era insusi Isus Domnul care in timp ce tu il crucificai, El te salvare de la moarte si te elibera fata de pacat. Asa si astazi el isi intinde mana si te salveaza, pe tine, de la moarte si din pierzare!!

partea A   partea B

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page