Sweet Dreams, My Dear...

19:37


Sweet Dreams, My Dear by Yiruma on Grooveshark
(Asculta intre timp)
Astazi in una din discutile care le aveam cu o persoana mi sa pus intrebarea "Dar voi baieti toti adormiti in timp ce vorbiti cu o fata?"

Stateam pe ganduri si la intrebarea fetei am raspuns "Daca ai sti eu de cate ori  am patit sa adorm cu telefonul in mana...". De aceea acum scriu atit pentru baieti cat si pentru fete.

Incepem cu baieti pentru ca ei adorm in mijlocul conversatiei si lasa fetele suparate poate chiar nervoase. Nu este un gest frumos sa adormi in timp ce vorbesti cu prietena ta la telefon. Fetele au un simt foarte dezvoltat si acesta haideti sa il numim acum simtul "ai adormit?" ...
ele defapt cand deja incep si realizeaza caci tu ca si baiat adormi, incep si pun aceeasi intrebare din nou si din nou..."ai adormit??" sau chiar "..vrei sa te las?"...
fetele sunt fiinte umane si au sentimente iar cand tu ca si baiat o lasi "balta", ea bineinteles se va supara! Poate a doua zi nu va zice nimic, insa va astepta de la tine sa iti ceri iertare si sa ii demonstrezi ca intradevar iti pare rau! Deci nu adormiti la telefon baieti!!

Si acum sa trecem la partea a doua. Voi fetelor din cauza acestui simt "ai adormit?" nu lasati baieti sa doarma! Baiatul poate fi obosit dupa o zi indelungata, poate a fost la munca si dupa 8-10 ore de munca nu mai poate sta in picioare, sau poate a fost la scoala, pe urma la ore suplimentare (meditati) si cine sti ce mai are in program fiecare baiat! Insa dupa o zi lunga el vrea decat sa auda vocea prietenei lui si posibil sa auda din partea ei un "Sweet Dreams, my Dear.."! Dar din contra fetele incep cu intrebarile "..cum tea fost ziua?", "..si ce mai zici?"... si totusi nu zic sa incheie discutia, iar cand baiatul raspunde mai greu incep cu intrebarea "..dormi?? vrei sa te las sa dormi??.."! Cea mai buna modalitate de a proceda zic eu, caci este pur si simplu sa ziceti.."Dragule te las sa dormi..! Noapte buna.!"

Nu este frumos nici din partea baietilor sa adoarma la telefon, insa nici din partea fetelor sa ii tina la telefon atit timp cat ele deja or observat caci baiatul adoarme! Sper ca am ajutat si eu putin, mai vorbesc si eu din propria experienta!

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page