O minune mica de 4 ani..!

14:59

Looking Back by Yiruma on Grooveshark
 (Asculta intre timp)

Cu gandul la tine, la tine care citesti acum, stateam astazi si cautam printre intamplarile mele, ce sa iti scriu. Cautam frumusetea intamplata astazi in viata mea si oricat meam batut capul nu gaseam. Insa in cele din urma am realitzat caci si in ziua de astazi am "perpatisit*", prin multe intamplari carora nu leam dat importanta.. Am zis doar caci asa e normal si ca in fiecare zi se intampla insa nimic nu e normal.



In cele din urma uite o micuta poveste pentru voi, petrecuta astazi! In convesatia care urmeaza sa cititi o sa descoperiti cate de intelept poate fi un micut copil de 4 ani, care a fost lasat singur acasa! Intamplarea este reala insa personajele vor ramine in anonimat.

(Conversatia se desfasoara la telefon)
(Personaje: copil de 4 ani, tatal copilului si o prietena a familiei)

In dimineata aceasta prietena suna la familia respectiva....
RING RING

Prietena: "Alo, unde e mami?"

Copilul: "Mama a plecat si ma lasat singur acasa!"

Prietena: "Dar unde a plecat??"

Copilul: "A plecat pe jos si pe mine ma inchis in casa. Si pe tine ti-o inchis in casa??"

Prietena: "Da. Dar tu esti singur acasa?"

Copilul: "Mie nu mi-o lasat cheie, dar mi-o facut si doua sandwinch-uri. Tie nu ti-o lasat cheie?"

Prietena: "Poi eu am cheie."

Copilul: "Stai sa deschid compiuterul sa imi pun muzica. Ce muzica vrei sa pun??"

Prietena: "Pune ce iti place tie"
Copilul pune muzica placuta si continua din nou conversatia.

Copilul: "Dar tu cine esti??"

Prietena: "Sunt prietena lui mama!"

Copilul: "Aaa..tu esti?!"

Prietena: "Poi nu mai cunoscut?!"

In cele din urma copilul paraseste unde telefonul, probabil se plictisea...
Peste 10-15 minute prietena suna din nou...
RING RING
Baiatul raspunde din nou.

Copilul: "Da.."

Prietena: "Alo, de ce ai lasat telefonul jos?? Inca nu a venit mami acasa??"

Copilul: "Aa..tu esti iarasi?! Nu, team zis mama a plecat pe jos si eu sunt acasa singur..!"

Conversatia continua, insa baiatul se plictiseste si din nou paraseste telefonul.
Prietena suna din nou peste o ora acasa la familia respectiva, insa la receptor raspunde iarasi baiatul.
RING RING

Copilul: "Alo..."

Prietena: "Alo..inca nu a venit mami acasa?"

Copilul: "Din nou tu.. nu mami inca nu a venit..!"

Prietena in cele din urma il suna pe tatal baiatului si il intreaba daca totusi baiatul este singur acasa. Tatal spune caci a sunat si el acasa, insa tot baiatul a raspuns si a confirmat caci mama nu e acasa. Si conversatia cu fiul sa a decurs cam asa....
Tatal: "Alo..fiule unde e mama??"

Copilul: "Mama a plecat pe jos si ma inchis in casa singur. Dar mea facut si doua sandwich-uri."

Tatal zambeste..dupa o conversatie mai indelungata tatal zice copilului caci inchide pentru ca are treaba, insa baiatul raspunde in felul urmator.

Copilul: "Stai, stai..unde te grabesti?? Doar eu inca nu am terminat de vorbit. Ma sunat prietena lui mama astazi de trei ori..si ea o cauta pe mama...dar eu iam zis caci mama a plecat pe jos, tu ai plecat cu masina, fetele o plecat cu autobuzul si eu am ramas inchis acasa, singur..! Acum am terminat poti pleca la treaba. Papa...!"


Nu cred ca mai trebuie sa va explic ceva. Intelegeti si voi cat de istet este un copil de 4 ani, cata pricepere are si mai presus de toate cat de cuminte a putut sta singur in casa timp de 3 ore, pentru ca toate conversatile astea sor intamplat in intervalul a 3 ore pana ce mama a ajuns acasa!


(perpatisit*=pasesc. Asa mai zic romanii care sunt stabiliti de multa vreme in Grecia. Verbul perpato care inseamna pasesc il fac romanesc.)

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page