Cererea mea!

20:00

I'm Just A... by Yiruma on Grooveshark
(Asculta intre timp)

Astazi de dimineata am fost la o asa zisa zi de "shopping"..ma uitam in jur si ma gandeam ce "nebunie"...atita lume la cumparaturi.. Oameni fug in stanga si in dreapta, cauta haine, incaltaminte, etc.. Nu le place culoarea, forma, materialul, sau chiar nu le place pretul! Si asa trec ore si poate pierzi chiar toata ziua umbland, insa la sfarsitul zilei te alegi cu 2-3 plase de cumparaturi!

In toata galagia asta eram si eu si imi cautam incaltaminte..iar pe langa mine erau si surorile mele si mama..si ele tot asa in aceea galagie cautau haine, incaltaminte, etc…

Intre timp faceam comparatia a acestei zi de shopping cu cererile noastre aduse inaintea lui Dumnezeu.. 
      La inceput toti cauta si nu gasesc, insa cei "pregatiti" de acasa termina repede..restul cauta ore la rand fugind dintr-un magazin in altul! Asa si eu zic caci sunt cererile noastre inantea Domnului! Pentru cei cu preagatire si credinta, raspunsul la cererile lor sunt raspunse cu fapte..insa pentru cei care nu sunt nici ei siguri ce cauta, raspunsul lor este in asteptare. In asteptare se mai pun si cererile celor care nu au indeajuns "credit" sau asa zisul "dolar"... 
      Insa noua crestinilor ni se cere credinta, credinta ca si cum ce am cerut ne este déjà dat! Nu ai auzit??
 Credinta..MISCA MUNTI!! 

Asa si eu, astazi vin la Domnul, simplu, cum sunt! Imi depun cererea prin rugaciune aprinsa si plina de CREDINTA. 

REZULTATUL: 

EL, EL imi va raspunde, la vremea potrivita! 

EU; voi vedea mana Lui la lucra si voi zice "MARE este DOMNUL meu!". Atunci voi ajunge pe genunchi plangand si slavindul pe UNICUL meu DOMN si STAPANITOR. 
(Acum asculta) 

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page