Frumoasa lui tati, maine vin acasa...

15:11


Hope by Yiruma on Grooveshark
 (Asculta intre timp)
Cand vezi oameni necunoscuti ce parere iti faci despre ei?? Ce comentarii iti trec prin minte?? Eu sunt aici ca sa iti zic chiar in momentul acesta sa opresti orice gand si sa nu mai faci concluzi daca nu cunosti persoane de care iti faci o imagine, pentru ca ar putea sa fie gresita!

Totul incepe pe drum. Intri intr-un autobuz si incepi a te uita la oamenii. In mintea ta incepi si iti faci pareri..."X e asa, Y e invers"...incepi cu o gluma, continui cu un comentariu si pana la urma ajungi la o idee intreaga. Faci tot felul de concluzi si in cele mai posibili situati, sunt concluzi gresite. Chiar uneori se dovedeste greseala ta, pentru ca se intampla sa cunosti persoana de care "iti bati joc..", pentru ca asta faci de cele mai multe ori, si sa vezi caci imaginea care ai avut-o pentru aceasta persoana sa fi fost cu totul GRESITA! Cand insa totusi se dovedeste caci un 80% din imaginea facuta este corecta, zici ca esti psiholog, insa din nou gresesti, pentru ca nu ai incercat sa intelegi persoana! Eu sunt o persoana care scoate concluzi despre toti si toate si de multe ori in mintea mea se face o poveste intreagsa! Insa astazi me-am primit lectia!
Eu astazi am vazut un om asa imbracat mai urat. Si cand zic urat ma refer la haine nespalate si rupte, incaltaminte invechita si un miros de parca nu a mai facut un dus de luni intregi. Doar dupa imaginea care am descris acum majoritatea zic "saracul de tine", insa eu multumesc acelui om care sa pus langa mine si mea oferit un singur moment de bucurie! Dupa cate ati inteles, a venit sa asezat langa mine si a scos un telefon din buzunar. Atunci am ramas surprins si am inceput sa ma gandesc "cum e imbracat si ce telefon are..". Insa uite incepe si vorbeste la telefon, ce mirare e roman. In discutia lui auzeam ce zice si el si persoana cu care vorbea, iar discutia se desfasura cam asa:
Barbatul: "Draga, maine vin inapoi, nu mai am de munca! Seful ma dat afara astazi. Imi pare rau insa nu mai pot ajuta, cred ca pana la urma va trebui sa ne vindem casa, nu avem alta solutie."
Pe cealalta parte se audea o femeie si am inteles ca a inceput sa planga, iar raspunsul ei era asa:
Femeia:"Nu conteaza draga, vino acasa si vom gasi noi o solutie. Nu te ingrijora, vom fi mai bine daca suntem cu toti impreuna. Hai ca a venit Iulia, vrea sa vorbeasca cu tine, ti-o dau la telefon!"
Iulia:"Tata, ce faci?? Ai fost la munca astazi?? Cand vi acasa? Imi este dor de tine tata!"
Barbatul:"Frumoasa lui tati, maine vin acasa pentru ca te iubesc foarte mult si vin sa ramin acasa cu voi. Si eu te iubesc fetita lui tati si pe tine si pe mami. Eu acum inchid salutari la mami ne vedem maine seara."
Conversatia sa incheiat si am vazut caci o lacrima curge pe obrazul sau, insa barbatul a sters repede lacrima si sa ridicat si a coborat din autobuz. "La urmatoarea statie cobor si eu" era in gandul meu, insa tristetea mea a fost mare! Barbatul acesta pe care eu in imaginatia mea il credeam cersator, poate chiar drogat, era doar un simplu tata care fusese concediat! El defapt era un tata care isi iubea fetita si cauta sa isi castige painea pentru familia lui. Imaginea mea si povestea care am construito fata de el a fost total gresita.
Nu mai face povesti in mintea ta, insa daca poti ajuta, intinde mana si ridica pe cel cazut! Caci poate imaginea care iti este oferita din prima vedere, o sa fie strivita de adevarata persoana!

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page