De la iPhone am ajuns la Acer

00:12

Astazi am ridicat nivelul de la "iPhone" am ajuns la "Acer". Mult mai mare si mult mai complicat, mai multe posibilitati . De la cele aplicati mici acum am "Jocuri", "Programe" si accesul la "Internet" este mult mai complet. Stiu caci inca nu ati uitat de "iPhone-ul" meu cu "aplicati", din cauza asta zic caci am avansat.

 Acum Acer-ul meu reprezinta nu doar rugaciune cu "aplicati", insa el reprezinta post si rugaciune. Pentru inceput avem "Jocurile", instalate in Acer ma ajuta sa ajung cel mai inalt clasament, poate caci la inceput nu am reusit, insa acum sunt indeajuns de bun. La inceput postul era pentru mine cateva ore, poate jumatate de zi, insa acum am ajuns sa pot posti o zi intreaga. Am ajuns cu "Jocurile" pe cel mai bun "Clasament". Credeti ca am terminat? Sa nu uit nici eu bineinteles de "Programe", care ma ajuta sa ascult cantari, poezi, predici si in diferite cauze cred caci aceste "Programe" nu ajuta doar la ascultarea cantarilor, poeziilor si predicilor, insa la aplicarea lor. Si ultimul mare pas a "avansari" este internetul, care imi da acces la tot ce vreau eu. Incepand cu "jocurile" care imi doresc pana la "programe". Internetul de fapt reprezinta ultimul stagiu a postului. Si in aceasta inteleg caci nu doar te ajuta sa faci diferite lucraci, insa te ajuta la Sfintire. Asa cum zicea si Apostolul Pavel " Ci mă port aspru cu trupul meu şi-l ţin în stăpânire, ca nu cumva, după ce am propovăduit altora, eu însumi să fiu lepădat." (1Corinteni 9:27)

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page