Tu ai curaj...

00:10


Cand zic cuvantul curaj imi amintesc desenele animate de pe CARTOON NETWORK.
"Curaj cainele fricos"
Cainele acela pe cat de fricos era tot atit de curajos era. Salva situatia in orice fel!
Astazi am auzit si eu fraza aceasta "voi sunteti curajosi" si mam pus pe ganduri! Eu curajos? Poi eu ma tot plang de cand sunt aici si tot ma intreb "dar de ce mie toate?". Tot  vreau sa merg inapoi insa nu se poate. Ca sa intelegeti...
Eu sunt 50% Roman si 50% Magyar, insa am crescut o mare parte din viata mea in Grecia-Atena.
Dupa 11 ani traiti acolo, am terminat acolo 11 clase, am luat bacul si in urma cu 6-7 luni aproximativ am venit aici, in Austria-Vienna. Acum sunt inscris la facultate, Technische Uni Wien, si intetionez sa studiez Arhitectura si bineinteles sa imi iau Diploma. Insa mereu gandul imi fuge inapoi in Atena, eu zic la prietenii mei, insa adevarul e ca o mare parte din ei sunt plecati in Romania, din cauza crizei de acolo! Si astazi in orele de Germana intreaba un coleg, "Doamna profesoara ce inseamna Mut?" si profesoara ii explica prin care zice si fraza aceasta "voi sunteti curajosi pentru ca ati venit in Austria, sunteti la facultate si incercati sa va obisnuiti cu Austrieci si cu stilul lor de viata, poate sunt ei reci ca si oameni insa voi incercati sa fiti prietenosi .."etc etc..

Atunci si mie imi trece prin cap "asta inseamna sa ai curaj? Eu sunt mereu cu gandul in alta parte, in Atena, iar profesoara zice voi sunteti curajosi." Deci totusi nu am inteles cum definim noi curajul? Care sunt faptele noastre care definesc curajul nostru ca si persoana??

Si ajung din nou la "Curaj cainele fricos" si ma gandesc cainele acela trecea prin tot felu de situatii precum sunt, extrateresti, razboaie, etc.. si totusi de fiecare data are "curajul" si salveaza situatia prin tot felul de modalitati. Iar eu ma gandesc din nou, cat de curajos sunt ca persoana; in timp ce sunt aici (Vienna) si tot vreau sa plec inapoi (Atena), unde e HAOS in tot intelesul cuvantului!

Definitia curajului: Forța morală de a înfrunta cu îndrăzneală primejdiile și neajunsurile de orice fel; îndrăzneală, fermitate în acțiuni sau în manifestarea convingerilor; tărie de caracter

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page