Background

"Best3" - intrebari..


Piano Riff by unknown on Grooveshark
(Asculta intre timp)


My thoughts are real 
They have life
I can hear them
Although they have no mouth.

My thoughts are real
They have life
 They're running like beasts
Because they have no eyes.

My thoughts are real
They have life 
Cause a Haos was created
All over my mind.

In una din zilele trecute am fost intr-o mica excursie cu clasa de la kursuri. Am fost la asa zisul eveniment "Best3". La acest eveniment participa copi si tineri, insa majoritatea sunt intre varstele de 15-19 ani. La acest eveniment gasesti tot felu de informati despre studile care le poti urma in viitorul apropiat, precum si informati despre diferite locuri de munca. In aceste 3 zile, cat dureaza evenimentul, vin vizitatori din toate imprejurimile Viennei chiar si din tari apropiate a Austriei. insa indeajuns cu prezentarea evenimentului, sa va scriu acum de intamplarea mea de acolo.

Incercand sa gasesc informatile cerute de profesoara am dat de un grup de romani. La inceput am stat doar si ascultam sa vad si eu ce vorbesc. Insa pe urma am stat de vorba cu ei. Erau baieti care cauta o viata mai usoara si studi mai bune. In toata conversatia am inteles repede ca sunt crestini si asta de la modul lor de vorbit. Mereu foloseau expresi de genul "Daca ne ajuta Domnul.." sau chiar "Slava Domnului.."! Si ma gandeam eu de cate ori am pus pe Domnul in decizile mele?? De cate ori a facut Domnul parte din planurile mele?? De cate ori cand eu am vorbit cu oameni din jurul meu sa vazut in mine ca sunt copil a lui Dumnezeu??

Intrebarile acestea va indemn sa le raspundeti fiecare in dreptul lui.
Si zic ca Domnul sa ne ajute sa vada toti ca suntem copii Lui!

Categories:
Follow me on Blogarama

Leave a Reply